اعتراض امدادگران پایگاه قرقچی و درخواست از مدیران شهری میمه

2014-10-04
241 بازدید

جمعی از جوانان امدادگر پایگاه قرقچی با ارسال نامه ای به شورای شهر و شهردار میمه خواستار رسیدگی به مشکلات  ساختاری و مدیریتی این پایگاه شدند . نسخه ای از این درخواست در اختیار صبح میمه قرار گرفته که جهت استحضار کاربران محترم تقدیم می گردد : بسمه تعالی باعرض سلام و خسته نباشید خدمت […]

images (1)

جمعی از جوانان امدادگر پایگاه قرقچی با ارسال نامه ای به شورای شهر و شهردار میمه خواستار رسیدگی به مشکلات  ساختاری و مدیریتی این پایگاه شدند . نسخه ای از این درخواست در اختیار صبح میمه قرار گرفته که جهت استحضار کاربران محترم تقدیم می گردد :

بسمه تعالی

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای شورای اسلامی و شهردار محترم میمه

به استحضار می رساند پایگاه قرقچی از همان شروع کار تا بحال زیر نظر جوانان میمه بوده که انصافا در این مدت یکی از بهترین پایگاه ها از نظر نیروی کاری مجرب در استان و حتی در کشور بوده که می توان به کسب مقام سوم کشوری در امداد اشاره کرد، لازم به ذکر است به دلیل اهمیت این پایگاه و موقعیت جاده ای پایگاه و نیز حوادث ناگوار جاده نیازمند نیروی کارکشته و مجرب است.

به استحضار شما عزیزان می رساند جمعیت هلال احمر میمه نیز به دلیل عدم مدیریت صحیح و ناهماهنگ بودن با امدادگران مشکلاتی در پایگاه امداد جاده ای ایجاد کردند که همین امر باعث شد تمامی امدادگران از دادن شیفت در پایگاه خودداری کنند که این اتفاق به گوش مسولین استانی رسید. در پی این امر تعدادی امدادگر از شهرهای خمینی شهر و نجف اباد برای پر کردن کشیک به پایگاه فرستاده شدند و امدادگران این پایگاه را تا اطلاع ثانوی از دادن شیفت منع کردند و ریاست جمعیت هلال احمر میمه را به دلیل این کوتاهی در مدیریت به حراست استان معرفی کردند که ایشان پس از این کار اقدام به اخراج اعضای قبلی و جذب نیروی مبتندی و بدون تجربه و نداشتن هیچگونه مدرک امدادی از شهرهای وزوان و روستاهای بخش میمه نمودند.

لازم به ذکر است حوادث جاده ای نیازمند نیروی کارکشته و مجرب است که با این اقدام تمامی زحمات چندساله بچه ها که تمام کارهای عمرانی و ساختمانی را بدون هیچ چشم داشتی و بصورت داوطلبانه انجام دادند هدر می رود و از شما شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهرمیمه تقاضا داریم از این کار جلوگیری کنید تا پایگاه همانند قبل در سطح استان و حتی کشور نمونه باشد.

با تشکر

جمعی از امدادگران پایگاه قرقچی میمه