بخشدار میمه و ضرب المثل هزار وعده ی خوبان

2014-10-02
290 بازدید

هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند ، می تواند تعبیر دیگری داشته باشد  ؛ مثلا از هزار وعده ای که  خوبان می دهند 999 تایش وفا می کند . آقای آذرپی بخشدار محترم میمه در نخستین روزهای انتصابشان در معیت امام جمعه ی محترم و ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش ، بازدیدی […]

bazdid (17)

هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند ، می تواند تعبیر دیگری داشته باشد  ؛ مثلا از هزار وعده ای که  خوبان می دهند 999 تایش وفا می کند . آقای آذرپی بخشدار محترم میمه در نخستین روزهای انتصابشان در معیت امام جمعه ی محترم و ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش ، بازدیدی از کانون شهید دستغیب میمه داشتند . بازدیدی که در صبح میمه هم انعکاس داشت و نشان می داد که بخشدار احاطه ی خاصی هم به وسایل و اسباب و ادوات بازیها و سرگرمی های جدید دارند . این خیلی مثبت است یعنی زبان نسل آتی را می فهمند و شاید اولین و در دسترس ترین  راه ارتباط  ، فهمیدن زبان یکدیگر باشد . اینکه ما فکر می کنیم نسل جدید پی حرف نمی روند ، قسمت عمده اش از نفهمیدن زبان یکدیگر ناشی می شود .

IMG_2806

در جریان این بازدید آقای بخشدار قول تهیه ی یک دستگاه ” ایر هاکی ” را به مدیریت کانون آقای سراجی دادند و در فرصت مناسب به قول خود عمل کردند و الان بچه ها از ایرهاکی اهدایی بخشدار محترم استفاده می کنند و قطعا آقای آذرپی با دیدن این تصاویر در شادی بچه ها سهیم شده اند .

IMG_2803 IMG_2805