جلسه ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در ميمه برگزار شد

2014-10-01
480 بازدید

سالن بخشداري ميمه ميزبان جلسه ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان بود . جلسه با تلاوت قران و پخش سرود تعظيم آميز جمهوري اسلامي آغاز شد و طنين دلنشين بيسيم چي ، جديدترين كار حامد زماني خواننده ي ارزشي و محبوب  کشورمان که می رود تا صیت شهرتش مرزهای ایران اسلامی را درنوردد ، حال و […]

jalase (1)

سالن بخشداري ميمه ميزبان جلسه ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان بود . جلسه با تلاوت قران و پخش سرود تعظيم آميز جمهوري اسلامي آغاز شد و طنين دلنشين بيسيم چي ، جديدترين كار حامد زماني خواننده ي ارزشي و محبوب  کشورمان که می رود تا صیت شهرتش مرزهای ایران اسلامی را درنوردد ، حال و هوای  روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس و عملیلات ظفرمند سپاهیان اسلام را تداعی کرد . حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه ی شاهین شهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به حاضرین خیرمقدم گفت و ضمن گرامیداشت یاد امام ، شهدا و ایام الله هفته ی دفاع مقدس ، جنگ را آزمون بزرگی برای ملت ایران خواند و گفت : مردم زمان ما بهتر از عهد رسول الله در امتحان الهی موفق بودند و این مردم اینک باید مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشند .

jalase (6)

آقای آذرپی بعنوان بخشدار و میزبان جلسه از حضور ائمه ی جمعه ی شاهین شهر ، میمه و گز برخوار و مسئولین ادارات ، دادستان ، شهرداران  و شوراهای اسلامی ، ریاست دادگاه میمه  ، نیروی انتظامی و سپاه تشکر کرد و به آنان خیرمقدم گفت .

jalase (4)

سپس حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا زمانی امام جمعه ی میمه با تبریک دهه ی اول ذی الحجه و تشکر از ریاست جلسه ، فرماندار و سایر اعضا میمه را بعنوان ورودی استان اصفهان دارای موقعیت مهمی خواند و تاکید کرد که باید با با هماهنگی در مسایل فرهنگی و تعامل ارگانها و سازمانهای متولی فرهنگ ، از فرهنگ عمومی صیانت کرد . امام جمعه ی بخش میمه به چالشهای کلی فرهنگی اشاره کرد و خواستار آن شد که مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیا امر بمعروف و نهی از منکر در اختیار مردم قرار داده شود .

jalase (5)

وی در قسمت دیگری از سخنان خود به شهرستان شدن بخش میمه اشاره کرد و گفت با توجه به ظرفیتهای مختلفی که در بخش میمه وجود دارد باید مسئولین هماهنگی های لازم برای تاسیس شهرستان میمه داشته باشند .

jalase (7)

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ، حامد زمانی خواننده ی آهنگ بیسیم چی و ترانه های انقلابی را از مفاخر شهر میمه دانست و خواستار توجه بیشتر شهرستان و استان به ظرفیتهای متنوع و مختلف  این بخش  گردید .

jalase (8)

در ادامه ی جلسه آقای متوسلی رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی میمه پرداختن به فرهنگ را از اساسی ترین نیازهای جامعه ی امروزی دانست و با توجه به شمول و اثرگذاری آموزش و پرورش بر خانواده ها ، خواستار غنی تر کردن جلسات آموزش خانواده با مساعدت شورای فرهنگ عمومی گردید .

jalase (10)

حسن ختام جلسه سخنان آقای علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه بود . فرماندار با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس  و تقدیر از میزبانی شایسته ی بخش میمه  ، از عدم حضور روسای دانشگاهها انتقاد کرد و خواستار تقویت و توجه بیشتر به کانون های فرهنگی مساجد و فعالیتهای مختلف فرهنگی گردید . وی با توجه به دانشگاهی بودن شهرهای میمه و وزوان خواستار توجه مسئولین دانشگاهها به مسایل مختلف دانشجویان گردید و بر احیاء فرهنگ امر بمعروف و نهی از منکر بعنوان ضامن پاسداری از مبانی محکم فرهنگ اسلامی تاکید کرد . فرماندار همچنین بصورت ویژه از شورای اسلامی و شهردار میمه بدلیل برگزاری جلسه ی شورای فرهنگ عمومی در میمه تقدیر و تشکر کرد .