عصبانیت نتانیاهو در نطق مجمع عمومی از آرامش روحانی

2014-09-30
326 بازدید

بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران را از داعش خطرناک تر خواند! نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نیویورک گفت ایرانی که به تسلیحات هسته ای مسلح شده باشد از داعش برای جهان خطرناک تر است. نتانیاهو در اظهاراتی مغالطه‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را […]

160449_852

بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران را از داعش خطرناک تر خواند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نیویورک گفت ایرانی که به تسلیحات هسته ای مسلح شده باشد از داعش برای جهان خطرناک تر است.

نتانیاهو در اظهاراتی مغالطه‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را “دولت اسلامی ایران” خواند و در تلاش مذبوحانه برای همراه ساختن افکار عمومی با خود گفت: «شکست دادن داعش و رها کردن ایران در آستانه دستیابی به سلاح هسته ای پیروزی در یک میدان و شکست در کل جنگ است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تکرار ادعاهای کذب چند دهه گذشته خود پرداخت و اظهار داشت غرب با لغو برخی از تحریم‌های بین المللی علیه ایران راه را برای دستیابی این کشور به بمب اتم هموار کرده است.

نتانیاهو که قادر به مخفی کردن عصبانیت خود از پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران نبود، اظهار داشت: “جمهوری اسلامی در تلاش برای فریب دادن جامعه بین المللی برای حصول یک توافقنامه است تا بتواند خود را در آستانه دستیابی به استفاده نظامی از انرژی هسته‌ای قرار دهد. در صورتی که اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد، خود را با بزرگترین تهدید ممکن مواجه خواهیم کرد.”

نخست وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل ضمن انتقاد از دکتر روحانی که در خلال سخنرانی‌اش در سازمان ملل متحد علیه “جهانی سازی تروریسم” موضع‌گیری کرده بود، در اظهاراتی توهین‌آمیز او را به ریختن “اشک تمساح” متهم کرد، چرا که به ادعای نتانیاهو خود جمهوری اسلامی حامی “عملیات تروریستی” است!

نخست وزیر فرقه صهیونیست که خود را «قوم برگزیده خدواند» می‌خوانند در بخش دیگر از سخنانش با یادآوری ایدئولوژی نازیسم که به نژاد برتر اعتقاد داشت، ایدئولوژی داعش را با نازیسم مقایسه کرد و گفت این گروه به “دین برتر” برای جهان اعتقاد دارد.

بنیامین نتانیاهو که دولت متبوعش از متحدان پنهان داعش به شمار می‌رود هم‌چنین ادعا کرده  حماس، و داعش هدفی مشابه را برای سلطه بر جهان دنبال می کنند و حمله به غزه را با حمله به رهبری آمریکا به عراق و سوریه مقایسه کرد!

نتانیاهو با حمله به منتقدانش که جنگ اسراییل علیه غزه را محکوم می کنند اما از حمله آمریکا علیه داعش حمایت می کنند گفت ظاهرا رهبران جهان نمی فهمند که داعش و حماس، دو شاخه یک درخت مسموم هستند.