هت‌تریک استقلال و قلعه‌نویی در شکست‌ها!

2014-09-26
80 بازدید

تیم فوتبال ذوب‌آهن با برتری خانگی مقابل استقلال به امتیاز 10 رسید. به گزارش فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در حضور نزدیک به 7 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه فولاد شهر با قضاوت یدالله جهانبازی برگزار شد. وی به امیرحسین صادقی از استقلال و مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی، پویا سیف پناهی، قاسم دهنوی و […]

download

تیم فوتبال ذوب‌آهن با برتری خانگی مقابل استقلال به امتیاز 10 رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در حضور نزدیک به 7 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه فولاد شهر با قضاوت یدالله جهانبازی برگزار شد.

وی به امیرحسین صادقی از استقلال و مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی، پویا سیف پناهی، قاسم دهنوی و اکبر ایمانی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد و مهدی رجب زاده را با کارت قرمز اخراج کرد.

مهدی رجب‌زاده در دقیقه 10 از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد تا سبزپوشان اصفهانی از حریف خود پیش بیفتد.

در این نیمه که بازی درگیرانه‌ای را از هر دو تیم شاهد بودیم  ذوب‌آهن چند موقعیت داشت که البته استقلالی‌ها هم روی ضربات بیک زاده، سجاد شهباززاده و شوت محکم تیموریان خطرناک ظاهر شدند اما این حملات اثری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل ‌محمدی به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم قلعه‌نویی کرار را به زمین فرستاد  که همین موضوع باعث شد تا فشار حملات آبی‌ها بیشتر از دقایقی پایانی نیمه اول شود و در اولین ضربه ایستگاهی این نیمه هاشم بیک‌زاده با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

همین گل باعث شد تا ذوب‌آهن واکنش نشان دهد و درست دو دقیقه بعد ضربه اکبر ایمانی توسط فروزان دو ضرب دفع شد که حسن زاده توپ را به تیر دروزاه استقلال کوبید.

در دقیقه 66 بازی شهباززاده خط دفاع ذوب آهن را بر هم ریخت ولی در رفت و برگشت چند باره توپ مدافعان ذوب آهن توپ را برگرداند.

در دقیقه 73 و با ورود مسحن مسلمان به زمین این بازیکن به مسعود حسن زاده در عمق پاس داد که این بازیکن بعد از گذشت از 3 مدافع تیم استقلال دروازه فروزان را باز کرد.

در دقیقه 83 حسن زاده در موقعیتی خوب توپ را به دستان فروزان زد و چند دقیقه بعد برهانی با ضربه سر می‌توانست گل تساوی استقلال را بزند که توپ از کنار دروزاه به بیرون رفت.

در دقیقه 90+3 جاسم کرار ازپشت محوطه جریمه ضربه محکمی زد که توپ پس از برخورد با تیر دروازه راهی اوت شد.

استقلال با این نتیجه با وجود تحمل سه شکست پی‌در پی 18 امتیازی و در رده دوم باقی ماند و ذوب‌آهن به امتیاز 10 رسید و در جدول صعود کرد و خود را بالا کشید.

*ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، اکبر ایمانی،‌ کارلوس سانتوز، هادی محمدی، مهرداد قنبری(90مرتضی تبریزی)، علی حمام، قاسم دهنوی، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی(70 محسن مسلمان)، پویا سیف‌پناهی و مسعود حسن‌زاده(85.