حسین سلیمی با ” تفحص در شهر ” آغاز کرد

2014-09-24
276 بازدید

حسین سلیمی ، جوان محجوب ، متدین و ارزش مدار اهل میمه ، کار رسمی خود را با نام شهدا آغاز کرد . حسین سلیمی خواننده قطعه “تفحص در شهر” عنوان کرد: خوشحالم که اولین کار حرفه‌ای و رسمی‌ام با نام شهدا آغاز می‌شود به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، آلبوم “بیسیمچی” آخرین تولید مؤسسه […]

2

حسین سلیمی ، جوان محجوب ، متدین و ارزش مدار اهل میمه ، کار رسمی خود را با نام شهدا آغاز کرد .

حسین سلیمی خواننده قطعه “تفحص در شهر” عنوان کرد: خوشحالم که اولین کار حرفه‌ای و رسمی‌ام با نام شهدا آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، آلبوم “بیسیمچی” آخرین تولید مؤسسه دل صدا با حضور هنرمندان این آلبوم و جمعی از خانواده‌های شهدا در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج رونمایی شد.

در ابتدای پیمان بیات خواننده قطعه “بی‌نشون” در آلبوم “بیسیمچی” گفت: خوشجالم از اینکه توانستم برای حماسه آفرینان کار کوچکی انجام دهم. می‌دانم کار بزرگی نیست اما شاید بتوانم گوشه‌ای از حماسه‌هایی که رزمندگان در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس آفریده‌اند را جبران کنم.

در ادامه پیمان بیات قطعه “بی‌نشون” ، علی اکبر قلیچ قطعه “ترکش”، حسین سلیمی قطعه “تفحص در شهر” و سید حمزه موسوی قطعه “پیراهن خاکی” را اجرا کردند. همچنین نماهنگی به نام “رسول لبخند خدا” با صدای رضا صادقی و ساخته برادران بوشهری پخش شد.

حسین سلیمی خواننده قطعه “تفحص در شهر” عنوان کرد: خوشحالم که اولین کار حرفه‌ای و رسمی‌ام با نام شهدا آغاز می‌شود.

همچنین از خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهید شهبازی، شهید تهرانی و شهید صبوری تجلیل شد.

مادر شهید شهبازی در این مراسم اظهار داشت: ما مادران شهدا برای بهتر شدن کار حامد زمانی دعا می‌کنیم این مادر شهید با اهدای هدایایی از حامد زمانی تجلیل کرد.

حامد زمانی قطعه “بیسیمچی” را اجرا کرد و بعد از اجرای قطعه خود عنوان کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم شعر، ادبیات و به طور کلی هنر انقلاب به دور از فضای نقد و حرکت به نوعی فضا گل و بلبلی شده بود و تمام واقعیات گفته نمی‌شد.

وی افزود: از ابتدایی که مؤسسه دل‌صدا را راه‌اندازی کردیم بنا را بر این گذاشتیم که حرف‌های تازه و کارهای جدید ارائه بدهیم و در عین حال به معرفی و شناسایی خواننده‌های انقلابی بپردازیم.

مدیرعامل مؤسسه دل‌صدا ادامه داد: تولید آلبوم “بیسیمچی” به ما نشان داد که می‌توانیم تولیدات بیشتر و بهتر را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همیشه گفته‌ام خواننده‌ای که می‌خواهد برای انقلاب بخواند باید ۳ ویژگی داشته باشد اول اینکه انقلابی باشد، دوم اینکه هنر این کار و تکنیکش را داشته باشد و سوم هم اینکه بتواند در راهی که قدم گذاشته پایدار بماند.

وی در پایان گفت: تلاش ما بر این است که کاری درخور خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ارائه دهیم. این آلبوم سعی می‌کند که پیوندی را بین نسل جنگ و نسل حاضر برقرار کند.

صبح میمه با افتخار به وجود حامد زمانی  و حسین سلیمی ، برای این هنرمندان ارزش مدار ، توفیق روزافزون مسئلت می نماید .