انتقاد از شورا ، شهردار و دوربین صبح میمه

2014-09-17
349 بازدید

تصاویر ، روز گذشته از کوچه های منتهی به کوچه ی شهید نیکونام گرفته شده است . در زمان تصدی در شهرداری ، آقای مهندس کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری در معدود سفرهایی که به میمه آمدند ، از کوچه ی شهید نیکونام و کوچه های مجاور آن بازدید داشتند . طرح اجرای خیابان از […]

تصاویر ، روز گذشته از کوچه های منتهی به کوچه ی شهید نیکونام گرفته شده است . در زمان تصدی در شهرداری ، آقای مهندس کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری در معدود سفرهایی که به میمه آمدند ، از کوچه ی شهید نیکونام و کوچه های مجاور آن بازدید داشتند . طرح اجرای خیابان از فلکه ی شهید شبان و احیاء بافتهای فرسوده ی این منطقه از شهر نیز در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مقدماتی هم انجام شد که  متاسفانه  با تغییر مدیریت ها ، از درجه ی اهمیت برنامه ها نیز کاسته شد .  در هر صورت این منطقه از شهر میمه نیازمند توجه شهرداری محترم است که ان شا الله با حسن نظارتی که شورای شهر از آن برخوردار است و همت بلندی که شهردار کرمی در اجرای مصوبات دارد ، مردم این منطقه ی قدیمی شهر ، بیش از پیش از حقوق شهروندی برخوردار گردند . با امید به تحولات  شهری رضایت بخش در کوچه ی شهید نیکونام و نقاط مجاور آن ، کامنت ارسالی اهالی کوچه ی شهید نیکونام ارائه می گردد:

DSC06753

اهالی کوچه شهید نیکونام :  باسلام خدمت آقای شیبانی ، مانیز از عملکرد شورا و شهردار محترم وفعال در زمینه های فوق تشکر می کنیم . اما نکته قابل تامل در این زمینه نگاه یک بعدی مسئولین به اصطلاح شهری ، از جمله شهرداری و شورای اسلامی ومرکز بهداشت و درمان میمه به شهر می باشد .

DSC06750

صرف هزینه های میلیاردی که طبعا در بعضی مواقع اسراف و دورریز کردن اموال عمومی وبیت المال می باشد ( فلکه ورودی شهر میمه )(تعمیر وبازسازی چندباره بلوار انقلاب اسلامی در طول سالیان متمادی و نگاه ویژه به بعضی از مناطق شهر)نگاه مسئولین را به نقاط کور ودراصطلاح بعضی از مسئولین غیر مسئول (خارج از محدوده) دور نگاه داشته است .

DSC06746

وضعیت اکثر نقاط شهراز نگاه ما اهالی کوچه شهید نیکونام مثبت ارزیابی می گردد اما نمی دانم ما چه گناهی کرده ایم که از نگاه محبت آمیز و ویژه محرومیم . جناب آقای شیبانی وضعیت این مکان اسفبار و غمناک است . دوربین شما هر ازگاهی مناطق بکر و وزیبا و نماهای شهری را به تصویر می کشد که انسان از دیدن آن لذت می برد . اما گویا دوربین شما هم همچون بعضی از مسئولین نگاه ویژه اش را از ما دریغ می کند .

DSC06751

امروز میمه در سال ۲۰۱۴ قراردارد و محله ما از هر حیث محروم . وجود خرابه های زیاد ، عدم خیابان کشی در منطقه غرب میمه که متاسفانه هر مسئولی که می آید قول ساخت آن را می دهد و می رود . وجود موجودات موذی از جمله سگهای ولگرد که آسایش و امنیت روحی و جانی اهالی را تهدید می کند معضل دیگری است که هیچ توجهی به آن نشده است و نوشتن طومار نیز جوابگو نبوده است .

DSC06752

حضور بیش از ۵۰خانوار از افغانه در این محل نشان از بی کفایتی و عدم توجه مسئولین است  که جای تاسف دارد . عدم وجود کانیوو نیز مشکلی دیگر است که خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و وضعیت زباله های ساختمانی در خرابه ها ، زباله های حیوانی و غیره نیز چهره این مکان را مخدوش و موجبات دلخوری اهالی از مسئولین شهری گردیده است .

DSC06749

امید است دوربین شما تنها شکارچی لحظه های خوب وزیبای طبیعت نباشد. امیدواریم تصاویری تهیه ودر سایت صبح میمه به نمایش درآید شاید مسئولین بدانند که میمه چنین محلی را دارد .باتشکر از شما جهت درج مطلب در سایت

DSC06748

DSC06747