كوچك‌ترين زائر تمتع ۹۳ به روایت باشگاه خبرنگاران جوان

2014-09-15
165 بازدید

دختر جلوي پله‌هاي بالاي لابي ايستاده، مقابل رستوران بانوان؛ با چادر سفيد و گلدوزي‌شدهِ مخصوص جشن‌هاي تكليف دخترانه. ظاهرا منتظر است. به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره،‌ سرپرست حجاج ايراني از پله‌ها بالا مي‌آيد و او را مي‌بيند، لبخندي مي‌زند و از او قول مي‌گيرد كه […]

سفر حج
دختر جلوي پله‌هاي بالاي لابي ايستاده، مقابل رستوران بانوان؛ با چادر سفيد و گلدوزي‌شدهِ مخصوص جشن‌هاي تكليف دخترانه. ظاهرا منتظر است.
به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره،‌ سرپرست حجاج ايراني از پله‌ها بالا مي‌آيد و او را مي‌بيند، لبخندي مي‌زند و از او قول مي‌گيرد كه حتما دعايش كند و هم رهبر انقلاب و هم مردم كشور عزيزمان را و دختر تُندتند چشم مي‌گويد.

بسته هديه هنوز نرسيده و هنگامي‌كه حاج‌آقاي قاضي‌عسكر مي‌گويد بنا بوده كه به شما هديه‌اي بدهيم، عسل خانم يزداني بي‌مكث و سريع جواب مي‌دهد كه هديه نمي‌خواهد، همين‌كه به حج آمده، ‌ بالا‌ترين هديه براي اوست.

مادرش مي‌گويد كه هنگام ثبت‌نام تمتع، عسل چهارماهه بوده و آن‌ها تصميم گرفته‌اند كه هر دو فرزندشان را ثبت‌نام كنند تا هم‌واره با هم به سفرهاي زيارتي بروند. او چنين نيتي را در روز عرفه كرده است و از آن وقت، ۹ سال مي‌گذرد.

او از كاروان ۱۳۰۲۷ شاهين‌شهر و مي‌مه به مدينه‌منوره مشرف شده، همراه پدر، مادر و برادر هفده‌ساله‌اش. كوچك‌ترين زائر ايراني كه متولد ۹ مرداد ۸۴ است و در سال جديد تحصيلي به كلاس چهارم دبستان مهرگان شاهين‌