رییس هیئت مدیره، دایی را برکنار کرد

2014-09-10
156 بازدید

حمیدرضا سیاسی در اقدامی عجیب شخصا تصمیم به برکناری دایی گرفت. کد خبر: ۴۳۳۴۱۸ تاریخ انتشار:۱۹ شهريور ۱۳۹۳ – ۱۲:۵۷-10 September 2014 حمیدرضا سیاسی در اقدامی عجیب شخصا تصمیم به برکناری دایی گرفت. به گزارش ایسنا، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که از اوایل هفته جاری پروژه تغییرات در این باشگاه را آغاز کرده بود، صبح […]

دایی

حمیدرضا سیاسی در اقدامی عجیب شخصا تصمیم به برکناری دایی گرفت.
کد خبر: ۴۳۳۴۱۸
تاریخ انتشار:۱۹ شهريور ۱۳۹۳ – ۱۲:۵۷-10 September 2014

حمیدرضا سیاسی در اقدامی عجیب شخصا تصمیم به برکناری دایی گرفت.

به گزارش ایسنا، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که از اوایل هفته جاری پروژه تغییرات در این باشگاه را آغاز کرده بود، صبح امروز با حضور در باشگاه و برگزاری جلسه خصوصی با رحیمی، نارضایتی خود را از عملکرد تیم تا این نقطه از لیگ برتر اعلام کرد و به رحیمی گفت که هرچه زودتر باید در کادر فنی تغییر ایجاد کند.

رحیمی اما مثل هفته‌های گذشته از دایی حمایت می‌کرد و این را به سیاسی هم گفت اما تصمیم رییس هیات مدیره پرسپولیس جدی بود و در اقدامی یک طرفه تصمیم به برکناری دایی گرفت.

برکناری دایی در حالی صورت می‌گیرد که رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه هنوز این تصمیم را قبول نکرده است. از سویی دیگر آینده خود او در این باشگاه نیز با توجه به دخالت مستقیم رییس هیات مدیره در تصمیم‌های مدیریتی، نامشخص است و احتمالا با وجود این شرایط او هم از پرسپولیس می‌رود.

به گزارش ایسنا، از درخشان به عنوان جانشین موقت علی دایی نام برده می‌شود.