آقای رئیس !شکست فوتبال را تبریک گفتید و پیروزی والیبال را نه !!

2014-09-08
57 بازدید

ملی‌پوشان والیبال پس از خلق حماسه و شگفتی در مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۴ لهستان، با قدری دلخوری از برخی مسئولان، به کشور باز می‌گردند. به گزارش «پارس»، تیم ملی والیبال ایران بر خلاف انتظارها، در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، ایتالیا دومین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان را شکست داد. نمایش فوق العاده تیم ملی […]

download

ملی‌پوشان والیبال پس از خلق حماسه و شگفتی در مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۴ لهستان، با قدری دلخوری از برخی مسئولان، به کشور باز می‌گردند.

به گزارش «پارس»، تیم ملی والیبال ایران بر خلاف انتظارها، در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، ایتالیا دومین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان را شکست داد. نمایش فوق العاده تیم ملی والیبال در مقابل تیم آمریکا موجب برانگیخته شدن غرور ملی ایرانیان شد و موجب گشت تا همه جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند؛ پیروزی هایی که اتفاقی بدست نیامد و حاصل تلاش شبانه روزی سربازان والیبال ایران بود.

ملی‌پوشان نشان دادند که ایرانی نه تنها چیزی از دیگران کم ندارد بلکه می تواند بر قله رفیع افتخارات نیز بایستد. اما کم لطفی مسئولان ورزش به آن‌ها و نادیده گرفتن موفقیت های تیم ملی در قیاس فوتبال دل والیبالیست‌ها را شکست.

بعد از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل تیم والیبال ایتالیا و تیم والیبال آمریکا، بسیاری از کارشناسان برای ارایه تشویقات مالی و غیر مالی اعضای تیم ملی والیبال ایران اذعان داشتند چرا که این موضوع در مورد سایر رشته های ورزشی مخصوصا فوتبال به طور مستمر، جریان دارد. اما برخلاف هر بازی فوتبال که حتی میزان پاداش نیز اعلام می شود در مورد پیروزی های اخیر تیم ملی والیبال، حتی یک اظهار نظر هم از وزارت ورزش شاهد نبودیم.

از طرف دیگر یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال نیز با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران آنقدر عزت نفس دارد که مانند خیلی ها پاداش خود را گدایی نکنند گفت: آقاى رئيس جمهور زحمت می کشند و براى باخت تيم ملی فوتبال کشورمان به تیم فوتبال آرژانتين پيام تبریک می دهند لیکن در حالی که ما(تيم ملی واليبال ایران) با اقتدار، دو تیم مطرح در عرصه والیبال یعنی ايتاليا و آمريکا را شکست داده ایم از کسى صدايى برنخواسته است!