درخواست فاطمه ی هاشمی از رهبر معظم انقلاب

2014-09-08
289 بازدید

فاطمه هاشمی پس از خروج از دادگاه انقلاب گفت: گویا این مملکت فقط برای لاریجانی‌ها است. به گزارش تسنیم، فاطمه هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش پس از خروج از دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر می‌رسد مملکت فقط برای لاریجانی‌هاست. وی با بیان اینکه در جلسه امروز دفاعیات خود را ارائه دادم گفت: […]

81283922-5902756

فاطمه هاشمی پس از خروج از دادگاه انقلاب گفت: گویا این مملکت فقط برای لاریجانی‌ها است.

به گزارش تسنیم، فاطمه هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش پس از خروج از دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر می‌رسد مملکت فقط برای لاریجانی‌هاست.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز دفاعیات خود را ارائه دادم گفت: دیگر قرار نیست جلسه‌ای برگزار شود و ما منتظر رأی دادگاه هستیم. اطلاعی از آینده رسیدگی به این پرونده ندارم.

هاشمی ادامه داد: باید به حال مردم با این وضع دادگاه‌ها گریست؛ امروز فردی را در دادگاه دیدم که می‌گفت کاش بمیرم و به دادگاهی اینگونه نیایم.

وی افزود: توجه به دفاعیات و صحبت‌ها در دادگاه بسیار کم است. من تنها سوال کردم که کدام یک از حرف‌های من نشر اکاذیب و خلاف واقع تلقی شده است. نوار ویدئویی را در مجلس برای آقای لاریجانی نمایش دهند و ببینند که آیا صحبت‌های من توهین بوده است و بعد قضاوت کنند.در واقع دفاعیات علی لاریجانی را برای برادر خود در مجلس بگذارند و آن چیزی که برای برادر من مطرح شده و حرف‌های زشتی که گفته شد را نیز بگذارند و بعد قضاوت کنند.

هاشمی گفت: از مقام معظم رهبری می‌خواهم که ناظر قوی‌تر در دادگاه‌ها برای رسیدگی به پرونده‌های مردم قرار دهند تا ظلمی به مردم نشود.