اردوهای تابستانی کانون میمه جانشین مسافرت های نرفته

2014-09-08
100 بازدید

اردوهای یک روزه کانون شهید دستغیب میمه همه ساله برگزار شده و طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت و هزینه قادر به تدارک سفر برای فرزندان خود نیستند و این اردوها می تواند جایگزین مناسبی برای این مسافرت های نرفته باشد. معمولا مسافرت های تفریحی […]


ordu-(11)

اردوهای یک روزه کانون شهید دستغیب میمه همه ساله برگزار شده و طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت و هزینه قادر به تدارک سفر برای فرزندان خود نیستند و این اردوها می تواند جایگزین مناسبی برای این مسافرت های نرفته باشد. معمولا مسافرت های تفریحی با گروه همسالان جذابیت زیادی داشته و نهایتا رضایتمندی شرکت کنندگان را در پی دارد. در آخرین برنامه برگزار شده دانش آموزان شرکت کننده به استخر ، کارتینگ و شهربازی رفتندلازم به ذکر است این مراکز تفریحی اختصاصا جهت دانش آموزان کانون فعالیت می کردند.

لازم به ذکر است اردوهای فوق الذکر تا پایان تعطیلات تابستان برگزار شده  و در صورت درخواست دانش آموزان در سال تحصیلی هم ادامه خواهد داشت. هزینه اردو برای دانش آموزان عضو کانون 20000 تومان می باشد.

ordu (1)ordu (2)ordu (3)ordu (4)ordu (5)ordu (6)ordu (7)ordu (8)ordu (9)ordu (10)ordu (11)ordu (12)ordu (13)ordu (14)ordu (15)ordu (16)ordu (17)