مسابقات نوجوانان بخش میمه

2014-09-05
321 بازدید

مسابقات نوجوانان بخش میمه گزارشگر : مهدی فراست این دوره از مسابقات فوتبال که از تاریخ 2 لغایت 12 شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه شهید ایراندوست میمه با حضور 8 تیم از بخش میمه برگزار شد. این مسابقات در گروه سنی نوجوانان ودر دو گروه A و B بصورت دوره ای انجام شد و در […]

مسابقات نوجوانان بخش میمه

گزارشگر : مهدی فراست

DSC_0199

این دوره از مسابقات فوتبال که از تاریخ 2 لغایت 12 شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه شهید ایراندوست میمه با حضور 8 تیم از بخش میمه برگزار شد. این مسابقات در گروه سنی نوجوانان ودر دو گروه A و B بصورت دوره ای انجام شد و در پایان مرحله اول 4 تیم میمه ، اذان ، ونداده و موته به دور دوم راه یافتند.

DSC_0219

دور دوم با رویارویی تیم های میمه و اذان، ونداده وموته برگزار گردید که در پایان تیم های  اذان و موته با شکست حریفان به فینال راه یافتند .

بازی رده بندی بین دوتیم میمه و ونداده برگزارشد که در پایان تیم ونداده با شکست تیم میمه مقام سومی این دوره از مسابقات  بدست آورد.

azan

تیم ازان

در بازی فینال  دو تیم موته و اذان رقابت نزدیکی داشتند اما این تیم ازان بود که بهتر از بقیه ی رقبا نتیجه گرفت و باشکست دو بر یک تیم موته در بازی فینال مقام نخست را کسب نمود.

mute

تیم موته

در آخر،تیم های اول تا سوم و به تمامی مربیان و دست اندرکارانشان ، داوران و برگزار کنندگان لوح یادبودی از سوی هیات فوتبال بخش میمه اهدا گردید.

vandade

تیم ونداده

در پایان شایان ذکر است در هر جامعه ، افرادی که برای پرورش نبوغ و رشد و بالندگی استعدادهای ، نونهالان و نوجوانان آن خدمت می کنند ؛ بزرگترین افراد هستند.

DSC_0237

DSC_0241 DSC_0236 DSC_0233 DSC_0229 DSC_0232