قضای هفته ی قضا ، قرض الحسنه و بازدیدهای شهردار

2014-08-25
222 بازدید

امسال ، هفته ی قوه ی قضائیه ، شرایطی حاکم بود که نتوانستیم به دادگاه عمومی بخش میمه بپردازیم . اگر می پرداختیم این شائبه پیش می آمد که در صدد تاثیرگذاری بر پرونده هستیم . گرچه قضات ما مصداق آنند که بقول سعدی علیه الرحمه : موحد چو در پای ریزی زرش و گر […]

DSC06273

امسال ، هفته ی قوه ی قضائیه ، شرایطی حاکم بود که نتوانستیم به دادگاه عمومی بخش میمه بپردازیم . اگر می پرداختیم این شائبه پیش می آمد که در صدد تاثیرگذاری بر پرونده هستیم . گرچه قضات ما مصداق آنند که بقول سعدی علیه الرحمه :

موحد چو در پای ریزی زرش

و گر تیغ هندی نهی بر سرش

 هراس و امیدش نباشد به کس

در این است آیین توحید و بس

هفته ی دولت ، دولت به معنای عام  ، یعنی حاکمیت نیز هست و می شود قضای هفته ی قضا را به جا آورد و از آقای موحد تشکر کرد و زحماتش را قدر دانست  بویژه اینکه اظهار می دارد در حال انتقال از بخش میمه است و این برای من خبر خوبی نیست .

DSC06271

آقای مجتبی محمدی دادرس شعبه ی اول دادگاه عمومی میمه  ، فوق لیسانس حقوق جزا و دانش آموخته ی دانشگاه شهید بهشتی است . اهل کازرون  است  و جوان و فاضل  . ضمنا اهل مطالعه هم هست  و در حال بازپرسی و در محکمه هم آدم اگر اهل آموختن باشد ، چیزهایی از وی می آموزد . میمه را هم خیلی دوست دارد مردمش را ، آب و هوایش را ، آرامشش را و همه ی خوبیهایش را .  ولی  شاید او هم بسان حافظ معتقد است که :

اگرچه زنده رود آب حیات است

ولی  شیراز  ما  از اصفهان  به

DSC06262

صندوق قرض الحسنه ولی عصر میمه هم ، آهسته و پیوسته  ، بکار خود مشغول است . منشا خدمات موثری هم هست . البته انتظار می رود ، متمکنین بیشتر به قرض الحسنه عنایت داشته باشند . مطمئن باشند  در روزی که مال و فرزند بکار نمی آید ، فقط  از میزان سود سپرده ها ، سوال نمی کنند . آقای ابراهیم متوسلی هم روز آخر خدمتش در صندوق است و به افتخار بازنشستگی نایل شده است . امیدواریم همیشه خندان باشد و با نشاط و خدمت رسان . البته انتظار می رود قرض الحسنه هم با حضور جوانان با انگیزه  ، طرحهای نو دراندازد و بیش از این  ، توانایی ارائه ی تسهیلات داشته باشد و مردم  و بویژه متمکنین  ، نذر سلامتی خود ، به قرض الحسنه توجه کنند .

DSC06267

شهردار کرمی  ، بارها از پروژه ها بازدید می کند و نظارت لازم را انجام می دهد . پیمانکاران هم به این نظارت ها نیاز دارند . شورای شهر هم در زمینه های نظارتی ، فعال است

DSC06265

 آقای مقصودی ، عضو محترم شورای شهر که از اصحاب قلم صبح میمه نیز هستند ، با دریافت پیامهای مردم از طرق گوناگون ، همراه شهردار در حال بازدید از پل زیر گذرند

DSC06269
شهردار ، برای راه دسترسی خیابان حضرت محمد به امام رضا ، برنامه دارد . تنها راه دسترسی این دو خیابان به همدیگر ، جاده ی اصفهان – تهران است که مشکلات مختلفی را برای عبور و مرور ایجاد می کند . این راه دسترسی باعث سهولت ارتباط مجتمع مسکونی رضوی و … با بیش از 50 خانوار ساکن با مسکونی های 22 بهمن و هواشناسی و مسکن مهر و مجتمع اداری میمه می گردد . احداث این خیابان علاوه بر افزایش مسکونی های اطراف خیابان امام رضا ع برای طرح های آتی شهری با حفظ کاربری های باغات ، مفید و موثر خواهد بود .