حاجی در تازه ترین اظهار نظر خواستار ارتقاء بخش میمه شد

2014-08-20
167 بازدید

نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخوار در مجلس با تاکید بر رسیدگی و حل مشکلات کشاورزان درخصوص رفع کمبود آب در منطقه گفت: قنات‌های شاهین‌شهر با مشکل جدی روبر است و نیاز به لایروبی دارند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت رحلت پدر […]

2014-05-23_195030

نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخوار در مجلس با تاکید بر رسیدگی و حل مشکلات کشاورزان درخصوص رفع کمبود آب در منطقه گفت: قنات‌های شاهین‌شهر با مشکل جدی روبر است و نیاز به لایروبی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت رحلت پدر شهیدان یاسینی در تذکری شفاهی گفت: از قوه قضائیه به دلیل رسیدگی به جرایم ۱۲ گانه آقای “م- ه” و به قول خارجی‌ها جونیور تشکر می‌کنم که در دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت و پیشرفت است این مهم انجام شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه/برخواردر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متن کیفرخواست نامبرده آنقدر سنگین است که بدون اطلاع کامل مردم از آن، نمی‌توان انتظار داشت عدالت در مورد وی محقق شود.

وی افزود: از قوه قضائیه می‌خواهم دادگاه ایشان را به صورت علنی برگزار کند تا همه بدانند چه بر سر انقلاب توسط نامبرده آمده است.

حاجی‌دلیگانی گفت: از وزیر کشور و هیات دولت می‌خواهم طرح ارتقای بخش میمه را که دو سال است آماده تصویب شده را در هیات دولت به تصویب برساند و همچنین وزیر جهاد کشاورزی از کشاورزان دفاع کند به دلیل آنکه هزینه‌های بالای تولید محصولات کشاورزی مانند هزینه تامین کودهای شیمیایی کار کشاورزان را دشوار کرده است.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: به دلیل بالا بودن قیمت نهاده‌های دامی تولیدکنندگان با مشکلات جدی روبرو شده‌اند، البته قیمت بالای محصولات تولیدی به دلیل حضور واسطه‌ها نیز هست که از این موضوع سودی به تولیدکنندگانی مانند مرغداران نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: قنات‌های شاهین‌شهربا مشکل جدی روبر است و نیاز به لایروبی دارند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه ۵ سال است حقابه‌های منطقه پرداخت نشده است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی به مشکل کمبود آب کشاورزان و مسئله خریداری آب از سوی وزارت نیرو برای آنها رسیدگی کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به مشکل و زیان صیفی‌کاران منطقه رسیدگی کند. /