من و همسرم از حفره ی ایجاد شده به بیرون پریدیم

2014-08-10
343 بازدید

محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سانحه امروز گفت: با ایجاد این حفره در بدنه هواپیما با سرعت از آن به همراه همسرم بیرون پریدیم که پس از آن بدنه هواپیما آتش گرفت. به گزارش دانا محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سانحه هواپیمایی تهران طبس در گفتگو با خاورستان اعلام کرد که حفره ایجاد شده در […]

3

محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سانحه امروز گفت: با ایجاد این حفره در بدنه هواپیما با سرعت از آن به همراه همسرم بیرون پریدیم که پس از آن بدنه هواپیما آتش گرفت.

به گزارش دانا محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سانحه هواپیمایی تهران طبس در گفتگو با خاورستان اعلام کرد که حفره ایجاد شده در بدنه هواپیما سبب نجات من و همسرم شد.

وی که هم اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران در حال درمان سوختگی است روایت جدید از لحظه ی سقوط هواپیما عنوان کرد و گفت: چند لحظه بعد از پرواز هواپیما و افتادن یکی از بال های آن در حالی که فاصله زیادی از زمین نداشتیم هواپیما منحرف شد و بعد از برخورد با دیوار بتنی حفره ای عمیق در آن ایجاد شد.

وی اظهار داشت: با ایجاد این حفره در بدنه هواپیما با سرعت از آن حفره به همراه همسرم بیرون پریدیم که پس از آن بدنه هواپیما آتش گرفت.

به گفته وی آتش به قدری مهیب بود که من و همسرم مریم رهنما دچار سوختگی شدید شدیم.

عابدزاده در حالی که گریه می کردخدا را عامل نجات خود وهمسرش عنوان کرد و برای جانباختگان این سانحه اظهار تاسف و صبر جزیل برای خانواده هایشان کرد.

لازم به ذکر است محمد عابد زاده فرزند آقای مهدی عابد زاده می باشد که مدیریت نمایندگی سایپا در شهرستان طبس را بر عهده دارد.