ظلم آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان به میمه

2014-08-09
224 بازدید

نامه ی یکی از داوطلبان انتخاب رشته ی کنکور به آقای حاجی نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی : 1 – امسال تربیت معلم را بومی گزینی کرده اند و هم چنین علوم تربیتی را ( معلم دبستان )  و برای بومی گزینی اصفهان را به بخش ها و مناطق و ناحیه های […]

انتقادها

نامه ی یکی از داوطلبان انتخاب رشته ی کنکور به آقای حاجی نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی :

1 – امسال تربیت معلم را بومی گزینی کرده اند و هم چنین علوم تربیتی را ( معلم دبستان )  و برای بومی گزینی اصفهان را به بخش ها و مناطق و ناحیه های مختلف تقسیم کرده اند . اگر در دفترچه ی انتخاب رشته ی علوم تجربی ، دفترچه ی شماره ی 2 کنکور 93 نگاه کنیم و اقدام به انتخاب رشته ی دبیری ( شیمی و زیست شناسی که برای تجربی وجود دارد ) کنیم اصلا میمه را پیدا نخواهیم کرد یعنی امسال میمه را از کل استان اصفهان برای دبیری حذف کرده اند ولی مثلا شاهین شهر که تقریبا 80 کیلومتر با میمه فاصله دارد را شامل کرده اند . اصلا کل اصفهان شامل شده است به جز میمه !!!!انگار که میمه اصلا جز اصفهان نیست . آیا بخش میمه وجود خارجی ندارد و یا شاید دبیر شیمی و زیست شناسی نیاز ندارد ؟ چرا اجازه ی انتخاب رشته ی دبیری از طرف شهرهای دیگر مثل شاهین شهر و برخوار و بن رود و … را به ما نمی دهند؟ یعنی بصورت کامل می گویند شما بومی های میمه اصلا حق ندارید امسال دبیر شوید و این یک ظلم بزرگ است و بس . 2 – درخواست من و بچه های میمه این است که حال که ما را از انتخاب دبیری محروم کرده اند و این کار فقط و فقط برای میمه اتفاق افتاده است حداقل اجازه ی انتخاب دبیری از جانب شاهین شهر و یا اطراف آن مثل برخوار را به ما بدهند .

3 – بچه های میمه استعدادهای درخشانی دارند و من چند نفر را می شناسم که بخاطر همین امر پشت کنکوری شده اند و نا امیدند.

4 – این جانب که هم اکنون در حال نوشتن این نامه هستم در عشق رسیدن به تربیت معلم و حتی علوم تربیتی که فقط یک زن نیاز دارد می سوزم و دستم به جایی نمی رسد و آخرین مهلت 93/5/22 است .

آقای نماینده امیدوارم در پیگیری های مجدانه ای که در شما سراغ داریم مشکل ما بر طرف گردد .