محمد دهقان – جناب آقای آذرپی بخشدار محترم بخش میمه

2014-07-28
129 بازدید

جناب آقای آذرپی بخشدار محترم بخش میمه با تشکر از در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به سوابق کاریتان به سایت صبح میمه ، موفقیت روز افزون را برای حضرتعالی خواهانم و با ذکر نکاتی عرایضم را خلاصه وار بیان میکنم: قطعا با درایتی که تنها به یک مورد و یکبار تماس تلفنی از شما سراغ […]

xmtw6t

جناب آقای آذرپی بخشدار محترم بخش میمه
با تشکر از در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به سوابق کاریتان به سایت صبح میمه ، موفقیت روز افزون را برای حضرتعالی خواهانم و با ذکر نکاتی عرایضم را خلاصه وار بیان میکنم:
قطعا با درایتی که تنها به یک مورد و یکبار تماس تلفنی از شما سراغ دارم به این موارد آگاهی داشته و دارید.
۱.بخش میمه از نظر وسعت قابل توجه بوده ولی از نظر مسولین استان و در گذشته شهرستان، به چشم نیامده است و امکانات درخور شان مردم از جمیع لحاظ در این بخش فراهم نیست، از جمله: از نظر بهداشت و درمان که حرف چندین و چند ساله مردم بوده و هست و نمیدانم تا چه موقع خواهد بود. مردم بخش و بویژه شهر میمه از بی توجهی مسولین درمان به بیمارستان حضرت محمد(ص) واقعا خسته شده و نمیدانند شکایت شان را نزد کدام مسول ببرند که تا به حال نبرده اند؟قطعا با کمک شما این معضل قابل حل خواهد بود.
۲.از نظر امنیت به جز در چند مورد ربایش دام و احشام گله داران بخش از لحاظ جرم و جرم خیزی بحمدالله و بلطف عوامل سخت کوش و زحمت کش نیروی انتظامی در سطح مطلوبی قرار دارد.
ولی ذکر این نکته لازم است که تامین امنیت بهتر نیازمند گشت زنی مداوم و مفید است، همانطور که در ابتدا عرض کردم وسعت استحفاضی این بخش از شمال به قرقچی و از جنوب به گردنه داس و از شرق به صحاری مراوند و از غرب به جاده لایبید ختم میشود و تنها با دو خودرو گشت فرماندهی انتظامی این کار صورت می پذیرد و این خودروها نیز فرسوده شده و هم نیاز به نوسازی و هم نیاز به اضافه شدن خودرو جدید را دارد. البته از درایتی که از جناب سرهنگ باقری سراغ دارم این امر با توجه شما امکان پذیر خواهد بود.
۳. قطعا از روزی که شما به بخش میمه تشریف آوردید از اختلاف دو شهر میمه و وزوان بر سر قنات شهر وزوان آگاهی داشته اید(وارد جزییات نمیشوم) امیدوارم با میانجیگری و حل مشکل از جانب شما، زمینه ساز رفع اختلاف چندین ساله و خسته کننده این دو شهر باشید.
۴.بخش میمه از نظر بازار کار هم مشکلاتی دارد که ریشه این مشکلات هم شاید بی توجهی مسولین بوده و شاید هم مورد بالایی دخیل در این امر باشد.گرچه مواردی هم بوده که اختلافات این دو شهر مانع از به ثمر رسیدن و ایجاد اشتغال پایدار گردیده است. اما دعوت از کارآفرینان موفق و باسابقه در سطح استان و حتی کشور میتواند در رشد و توسعه این بخش نقش بسزایی داشته و این امر با همت شما و همراهی و حمایت سایر روسای مربوطه در بخشمان قابل تحقق می باشد.
۵.همانطور که از سوابق ورزشی آقای بخشدار خواندیم، پیداست که ایشان به ورزش علاقمند بوده و ورزش دوست می باشند، دراین مورد هم با اینکه گفتم خلاصه وار ولی حرفهایم زیاد شد،از محضر عزیزان پوزش میطلبم،ولی حرفهای از این دست بیش از این بوده و بنده تنها به ذکر مواردی اکتفا نمودم.
امیدوارم جناب آذرپی با پیگریهایشان تحقق موارد ذکر شده را از حالت محال به ممکن تبدیل کنند.در این مورد هم بخش مورد بی مهری قرار گرفته و اگر زمانی که آقای علی آبادی تشریف نمی آوردند معلوم نبود جوانان این بخش به جای سالنهای ورزشی چندمنظوره قرار بود در کدام زمین خاک بخورند. جمعیت جوان بخشمان بیش از این نیازمند استفاده از مکانهای ورزشی مختلف از زمین چمن مطلوب گرفته تا سالنهای استخر مناسب و… می باشند. بعنوان نمونه محل احداث استخر سرپوشیده شهر میمه چند سالیست انگار عوض آب از خاک پرشده و کسی تابحال پیدا نشده علت این امر را جویا شود. توجه شما را به این مورد هم جلب نموده و منتظر رسیدگی جدیتان هستیم.
گفتم خلاصه وار ولی حرفهایم زیاد شد،از محضر عزیزان پوزش میطلبم،ولی حرفهای از این دست بیش از این بوده و بنده تنها به ذکر مواردی اکتفا نمودم.
امیدوارم جناب آذرپی با پیگریهایشان تحقق موارد ذکر شده را از حالت محال به ممکن تبدیل کنند.
به امید روزی که بخشمان را بیشتر از بخش ببینیم.
ان شا الله