بازدید امام جمعه و بخشدار از کانون های فرهنگی تربیتی

2014-07-21
162 بازدید

کانون امام خمینی وزوان علیرغم گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان ، شور و شوق زندگی در کانونهای فرهنگی – تربیتی شهید دستغیب میمه و امام خمینی وزوان  ، از همه جا جاری تر است . کلاسهای کانون  ، محدودیتهای مرسوم کلاس  ، بما هو کلاس  را ندارد و برای همین بچه ها با اشتیاق […]

کانون امام خمینی وزوان

bazdid (1)

علیرغم گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان ، شور و شوق زندگی در کانونهای فرهنگی – تربیتی شهید دستغیب میمه و امام خمینی وزوان  ، از همه جا جاری تر است .

bazdid (7)

کلاسهای کانون  ، محدودیتهای مرسوم کلاس  ، بما هو کلاس  را ندارد و برای همین بچه ها با اشتیاق  ، کلاسهای مورد علاقه ی خود را انتخاب می کنند و معلم های همیشه مهربان ما  ، در این کلاسها ، مهربان تر از همیشه می شوند .

bazdid (4)

بعضی وقت ها جامعه آنقدر مشغول ساخت و افتتاح زیرگذر و تقاطع غیر هم سطح و فرهنگسرا و بلوار و خیابان  وغرق در قرن سیمان و آهن می شود که کانونی ها فکر می کنند  ، مغفول مانده اند .

bazdid (5)

بازدیدها بویژه اگر از طرف مدیران ارشد باشد ، احساس ارزشمندی فرهنگی کارا ن را افزایش می دهد . امروز و مقارن با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان ، حجت الاسلام والمسلمین آقای زمانی امام جمعه ی محترم بخش میمه باتفاق آقای آذرپی بخشدار و آقای متوسلی رئیس اداره ی آموزش و پرورش با بازدید از کانونهای فرهنگی از نزدیک در جریان آموزشهای مختلف در این نهادهای فرهنگی قرار گرفتند .

bazdid (17)

بازدیدکنندگان با حضور در کلاسهای آموزشی ، در ارتباط با با آموزشهای ارائه شده ، سوالات مختلف را مطرح و از کیفیت آموزش در کلاس ها ابراز رضایت نمودند . بر اساس این گزارش آقای آذرپی بخشدار میمه که اطلاعات و پیش زمینه های مناسبی در خصوص بازیها و مسابقات مختلف کلاسهای کانون شهید دستغیب میمه داشت ، جهت  خرید یک دستگاه  ” ایرهاکی  ” برای این مجموعه ی فرهنگی تربیتی قول مساعد داد .

bazdid (6)
bazdid (8) bazdid (9) bazdid (10) bazdid (11) bazdid (12) bazdid (13) bazdid (14) bazdid (15)

کانون شهید دستغیب میمه

bazdid (18)
bazdid (20) bazdid (21) bazdid (22)
bazdid (24) bazdid (25) bazdid (26)