جشن میلاد و محفل انس با قرآن در ونداده

2014-07-13
320 بازدید

با تشکر از آقای جواد عابدی جهت ارسال عکس و گزارش ” سلام بر لحظه‏ هایی که تو را آوردند! “ سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ […]

با تشکر از آقای جواد عابدی جهت ارسال عکس و گزارش

vandade (5)

” سلام بر لحظه‏ هایی که تو را آوردند! “

سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی!سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.

vandade (4)

مسجد جامع روستای شهیدپرور ونداده میزبان جشن میلاد و محفل انس با قرآن اقشار مختلف مردم بود . درشب نیمه ماه مبارک رمضان ومیلادکریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) طبق روال هرساله، امسال نیزاهالی روستای ونداده توفیق یافتند تا ضمن برگزاری جشن میلاداین امام معصوم،درمحفل انس باقران کریم نیزشرکت داشته باشند.

vandade (2)

این مراسم که بعدازنمازمغرب وعشادرمحل مسجدجامع ونداده برگزارشد،ضمن گرامیداشت یادوخاطره قاریان محترمی که سالهای گذشته درمیان مابودندودراین مجلس جایشان خالی بودیادی شدبه ویژه مرحومین امیرمردانی واحمدعادل وعلی مردانی که حافظ کل قران بودندوهمچنین رضافریدونیان استادخوشنویس که دردارالقران ونداده ضمن آموزش جوانان ونوجوانان زحمات زیادی کشیدندودرادامه قاریان محترم قران آیاتی ازکلام اله مجیدراقرائت نمودندکه باصوت دلنشین این دوستان فضای معنوی خاصی برمجلس حاکم شده بود.

vandade (7)

نکته بسارمهم دراین محفل قرائت زیبای جوانان ونوجوانان این روستابودکه همگی دانش آموخته دارالقران روستای ونداده می باشند.که جادارداززحمات کلیه دوستانی که دراین دارالقران زحمت می کشند تشکروقدردانی بنماییم.

 vandade (8)

ضمناحاج آقامحمدی امام جماعت مسجدجامع ونداده به کلیه حاضرین درمسجدکه نامشان حسن ومجتبی بودهدیه ای به رسم یادبوداهدانمودند.

vandade (6)