بخشداری میمه در هفته ای که گذشت

2014-07-10
78 بازدید

آقای آذر پی بخشدار جدید میمه می گوید : به اطلاع رسانی بموقع و مستمر عمیقا معتقد است و در صدد است تا ظرفیت های  بخشداری  را در این زمینه فعال نماید . او معتقد است وقتی برای مردم کار می کنیم ، مردم بهترین کسانی هستند که باید به آنان گزارش کار داده شود […]

بخشدار

آقای آذر پی بخشدار جدید میمه می گوید : به اطلاع رسانی بموقع و مستمر عمیقا معتقد است و در صدد است تا ظرفیت های  بخشداری  را در این زمینه فعال نماید . او معتقد است وقتی برای مردم کار می کنیم ، مردم بهترین کسانی هستند که باید به آنان گزارش کار داده شود . بخشدار نفس گزارش به مردم و امکان ارتباط دوسویه و دریافت دیدگاههای مردم را از شرایط مهم توفیق در ایفای وظایف اداری می داند . امروز ،  روابط عمومی بخشداری اخبار حوزه ی خود را بشرح زیر ایمیل نموده است :

اخبار بخشداری در این هفته :

1- بازدید از روستای موته و تشکیل شورای اجتماعی بخش با حضور مسئولین ادارات درخصوص مشکلات موجود در روستا (16/4/93 )

2- بازدید از خانواده معظم شهداء به اتفاق امام جمعه محترم ، فرمانده محترم پایگاه شهید مفتح و مسئولین محترم بنیاد جانبازان و شهدا و ایثارگران بخش میمه ( 17/4/93 )

3- بازدید از پروژه های عمرانی شهر وزوان و شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء به همراه شهردار محترم و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر وزوان (17/4/93)

4- تشکیل شورای مشورتی دهیاران بخش میمه (18/4/93)