جزء خواني قرآن در مسجد جامع وزوان

2014-07-08
126 بازدید

فضای مسجد جامع وزوان   با عطر تلاوت  نوجوانان و جوانانی که در ماه بهار معجزه ی جاویدان پیامبر رحمت ،  به جزء خوانی قرآن پرداخته اند ، از همیشه ، عارفانه تر می شود .  نزدیک به 100 نفر از شیفتگان مکتب قرآن که اغلب آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند ، […]

CIMG5556

فضای مسجد جامع وزوان   با عطر تلاوت  نوجوانان و جوانانی که در ماه بهار معجزه ی جاویدان پیامبر رحمت ،  به جزء خوانی قرآن پرداخته اند ، از همیشه ، عارفانه تر می شود .  نزدیک به 100 نفر از شیفتگان مکتب قرآن که اغلب آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند ، در ایام ماه مبارک رمضان و از ساعت 14 تا 16 به جزء خوانی قران می پردازند و با همراهی کلیه ی شرکت کنندگان ، هر روز یک جزء از کلام الله مجید تلاوت می شود .

CIMG5566

آقای حدادیان مسئول برگزاری  جلسه ی جزء خوانی قرآن برای کلیه ی شرکت کنندگان در جلسه جوایزی در نظر گرفته  و در طول برگزاری دوره که یک ماه رمضان را بطول می انجامد ، سفرهای اردویی و تفریحی پس از افطار نیز در نظر گرفته و معمولا شرکت کنندگان با شور و شوق و علاقه ی خاصی در جلسات جزء خوانی قران مسجد جامع وزوان شرکت می کنند . بر اساس این گزارش جلسات مشابه این جزء خوانی قرآنی ، در مساجد مختلف  شهرها و روستاهای بخش میمه برگزار می گردد که در صورت ارسال تصاویر و گزارش  ، صبح میمه ، نسبت به ارائه و اطلاع رسانی اقدام خواهد کرد . در خاتمه ضمن تشکر از برگزار کنندگان جلسه ی جزء خوانی قرآن مجید در مسجد جامع شهر وزوان  ، گزیده ای از تصاویر مربوط ارائه می گردد :

CIMG5550 CIMG5551
CIMG5568 CIMG5570 CIMG5572 CIMG5578