حرفهای کی روش و اشکهای ملی پوشان پس از بازی

2014-06-26
98 بازدید

تيم ملي فوتبال کشورمان در سومين بازي خود در جام جهاني 2014 برزيل با نتيجه 3 بر يک مقابل تيم بوسني شکست خورد تا خداحافظي تلخي را با اين جام داشته باشد. به نقل از فارس، پس از بازي کارلوس کي‌روش جلسه‌اي را با بازيکنان در رختکن تيم ملي برگزار کرد. او که از بازيکنان […]

00989005

تيم ملي فوتبال کشورمان در سومين بازي خود در جام جهاني 2014 برزيل با نتيجه 3 بر يک مقابل تيم بوسني شکست خورد تا خداحافظي تلخي را با اين جام داشته باشد.

به نقل از فارس، پس از بازي کارلوس کي‌روش جلسه‌اي را با بازيکنان در رختکن تيم ملي برگزار کرد. او که از بازيکنان خواسته بود به حرف‌هاي او بسيار دقيق گوش کنند حتي برخي افراد اضافه را از رختکن تيم ملي کنار گذاشت. کي‌روش ضمن تقدير از کليه بازيکنان و نام بردن از آنها در رختکن اعلام کرد که ملي‌پوشان ايراني حالا شايسته حضور در بهترين ليگ‌هاي دنيا هستند و در تصميم‌گيري‌هاي خود فقط دقت لازم را به کار ببرند.

پس از اين صحبت‌ها کي‌روش با بازيکنان تيم ملي خداحافظي کرد اما حرف‌هاي او طوري بود که کليه بازيکنان اشک شوق ريختند و به احترام سرمربي تيم ملي دقايقي ايستادند و در رختکن دست زدند.

کي‌روش و دستيارانش نيز با هر کدام از بازيکنان به صورت انفرادي گفت‌وگو کردند و سختي‌هاي اردوهاي قبل از جام جهاني که ملي‌پوشان آن را تحمل کردند گفتند و از بازيکنان تقدير و تشکر کردند. خيلي از بازيکنان از کي‌روش خواستند تا در خصوص تصميمش براي رفتن، صرف‌نظر کند اما سرمربي تيم ملي فقط با لبخند جواب بازيکنان را مي‌داد.

جواد نکونام نيز به عنوان کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان دقايقي در اين جلسه صحبت کرد و از تلاش‌هاي کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران تقدير کرد البته کي‌روش به بازيکنان تيم ملي قول داد که حتما با آنها در طول دوران زندگي فوتبالي‌شان در تماس است و هرگز اين بازيکنان را فراموش نخواهد کرد.

بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان نيز پس از صحبت‌هاي کي‌روش همه همديگر را در آغوش گرفتند و با توجه به خوشحالي مردم از نتايج تيم ملي مخصوصا بازي مقابل آرژانتين به يکديگر تبريک گفتند. البته بازيکنان به دنبال فيلم‌ حاشيه‌هاي سه بازي خود در جام جهاني که در تلويزيون ايران پخش نشد، بودند تا آنها را يادگاري داشته باشند.

نبي دبير فدراسيون نيز از کليه بازيکنان و حتي کادر فني به خاطر عملکرد خوبشان در جام جهاني 2014 تقدير و تشکر کرد.

کارلوس کي‌روش نيز به بازيکناني که به خاطر او در رختکن اشک ريختند دلداري داد و از آنها خواست تا خود را براي حضور موفق در جام ملت‌هاي آسيا در استراليا آماده کنند.