حاجی : رییس قوه مجریه هستید نه ایدئولوگ انقلاب و بنیانگذار مکتب جدید نیاوران.

2014-06-25
278 بازدید

ه گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز( سه شنبه ۳ تیر)  در نطق میان دستورخود در صحن علنی مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: جناب آقای روحانی می گویید اکنون نیاز داریم پرچم صلح امام حسن(ع) را به احتزاز در آوریم. اگر جنابعالی روحیه و ویژگی هایتان مثل سپاه امام حسن(ع) است حق دارید […]

حاجی

ه گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز( سه شنبه ۳ تیر)  در نطق میان دستورخود در صحن علنی مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: جناب آقای روحانی می گویید اکنون نیاز داریم پرچم صلح امام حسن(ع) را به احتزاز در آوریم. اگر جنابعالی روحیه و ویژگی هایتان مثل سپاه امام حسن(ع) است حق دارید بخواهید صلح ننگین را به امام مسلمین تحمیل کنید اما بدانید امروز سپاه ۷۲ نفری کربلای سال ۶۱ هجری قمری ۷۲ میلیون ملت عاشورایی پا در رکاب ولی امر مسلمین هستند و به کسی اجازه نمی دهند به خواست فتنه گران جام زهر به ملت و امام بنوشاند شما رییس قوه مجریه هستید نه ایدئولوگ انقلاب و بنیانگذار مکتب جدید نیاوران.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار همیشگی مردم “کل یوما عاشورا کل عرضا کربلا” بوده و هست توضیح داد: مملکت و انقلاب صاحب دارد. آقای رییس جمهور به کار مردم برسید و به معیشت مردم فکر کنید و به داد کشاورزان و صیفی کاران برسید و به انجام اجرای قولهایتان که داده اید عمل کنید.

وی به مصاحبه معاون اول رییس جمهور در آمل اشاره کرد و افزود: آقای جهانگیری جنابعالی در ۳ فروردین در آمل اعلام کردید دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها میزان پرداختی اقشار آسیب پذیر را افزایش می دهد ولی هنوز اتفاقی نیافتاده و جمعی از مردم به نان شب محتاجند.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر بهداشت گفت: به علت کمبود آمبولانس هر ۵ روز یک نفر در حوزه انتخابیه مرگ را ملاقات می کنند و این چندمین تذکر است ولی شما رسیدگی نکرده اید.

وی در ادامه به مشکلات صیفی کارن شاهین شهر، برخوار و  میمه اشاره کرد و گفت: صیفی کاران بدهکار و زیان‌دیده مهاجر منتظر اقدامات جدی شما برای استهمال وام و پرداخت مابه تفاوت ۴ برابر شده کرایه حمل و نقل شده اند.

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس افزود: آقای وزیر نیرو هشدار می دهم به قول و امضا سند دادن آب به حق اشتراکی های حوزه انتخابیه اینجانب وفادار باشد و خلاف وعده نکنید. آقای وزیر نیرو چرا پیام بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار محال و بختیاری ساکن استان اصفهان را مبنی بر اجرای طرح کارشناسی شده بهشت آباد را نمی شنوید چرا مردن زاینده رود برای شما اهمیتی ندارد. اگر به مردم استان اصفهان می خواهید ظلم کنید به ملت ایران ظلم نکنید چراکه زاینده رود مربوط به همه ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور سه ماه از دعوت نمایندگان استان اصفهان برای بازدید از این استان می گذرد لطفا تاریخ آن را مشخص کنید زیرا مردم استان اصفهان منتظر حضور شما و حل مشکل آب زاینده زود هستند.

وی به رای دادگاه کرسنت در خصوص پرونده کرسنت اعتراض کرد و گفت: از داور پرونده کرسنت که با داور اماراتی از بچگی هم بازی و دوست شفیق  هم بوده اند نمی توان انتظار صدور حکم عادلانه و بی طرفی داشت چراکه در همین شرایط رسیدگی به پرونده جلسات  هم فکری و هماهنگی مخفیانه با داور طرف اماراتی داشته و دارد و جهانیان بدانند با این تبانی هایی که صورت گرفته رای نامبرده فاقد ارزش بوده و ملت ایران زیر بار زور نمی رود.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و  میمه در مجلس ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رییس و همه ی قضات کشور گفت: با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی از این قوه انتظار است با عاملین فساد در پرونده کرسنت به دقت رسیدگی و ملاحظه هیچ فردی را ننموده و آنان که به منافع ملت ایران خیانت کرده اند را به سزای اعمالشان برسانند.

وی همچنین در پایان نطق خود خطاب به مردم عراق گفت: ملت و دولت عراق مواظب آمریکای جنایت کار باشد زیرا که از یک طرف حکم اعزام و حمله گروه تروریستی داعش را به عراق صادر کرده است و از طرف دیگر با اعزام وزیر خود برای چانه زنی و فشار بیشتر به شما می خواهد دسیسه دیگری را به انجام برسانه که با فتوا و جهاد علمای شیعه و اهل سنت در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایتکار ایستادگی کنید که خداوند مقدر کرده عراق گور هجمی داعش باشد./