حسین اسفندی – کانون شهریاران میمه جایگزین رفتگران

2014-06-21
614 بازدید

با سلام خدمت تمامی سروران گرامی با توجه به درخواست اعضا و به دلیل جامع بودن فعالیت های  جوانان و دوستداران شهر میمه در سایر امور مربوط به شهر، پس از تشکیل جلسه با شهردار محترم شهر میمه و استقبال ایشان مقرر گردید  نهاد رفتگران طبیعت شهر میمه به نام کانون شهریاران میمه تغییر نام […]

shahriaran (1)

با سلام خدمت تمامی سروران گرامی
با توجه به درخواست اعضا و به دلیل جامع بودن فعالیت های  جوانان و دوستداران شهر میمه در سایر امور مربوط به شهر، پس از تشکیل جلسه با شهردار محترم شهر میمه و استقبال ایشان مقرر گردید  نهاد رفتگران طبیعت شهر میمه به نام کانون شهریاران میمه تغییر نام داده تا در موازات فعالیت های حامی محیط زیست بتوان در سایر امور نیز تا حد توان به مسولین محترم یاری رسانی نمود.
shahriaran (2)
در جلسه فوق الذکر شهردار محترم ضمن استقبال از طرح ها و پیشنهادات مطروحه و ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی شهرداری در طی ماه های اخیر از جمله خانه فرهنگ و سلسله جلسات مشاوره و ضمن تمجید از توانمندی های جوانان شهر ، حضور ایشان در برنامه های فرهنگی و عمرانی را خواستار شد.
IMG_5945
ضمنا ششمین مرحله از پاکسازی محیط زیست شهر میمه در حالی از ساعات اولیه صبحگاه روز جمعه 30-3-93 در محل گلدشت میمه (چاه انقلاب)آغاز گردید
از نکات قابل تحسین در این مرحله از پاکسازی صرف صبحانه در دل طبیعت و همچنین ورزش چاشتگاهی! در کنار دوستان عزیز بود که موجبات شادی و سرزندگی جمع گروه گردید.
IMG_5949
در پایان برنامه این هفته جلسه ای چند دقیقه ای بین اعضا بر پا شد که نهایتا یکی از تصمیم گیری ها در راستای تحقق کانون شهریاران میمه ، غبار روبی از مزار شهدای گمنام میمه توسط گروه با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان،اعلام همگانی گردید.
تاریخ و ساعت برگزاری برنامه متعاقبا به عرض دوستان میرسد.
با تشکر حسین اسفندی
IMG_5946
IMG_5976 IMG_5986 IMG_5992 IMG_5998 IMG_6005

 

IMG_5960

 

لازم به ذکر است خانه شهریاران جوان نهادی مرتبط با شهرداری تهران بوده و شهرداری را در اجرای برنامه هایش یاری می نماید. آهنگی را که می شنوید  ، سرود خانه شهریاران بوده و آقای حامد زمانی آن را اجرا نموده است.