تودیع و معارفه ی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر

2014-06-11
868 بازدید

منبع : سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه مراسم تودیع ومعارفه مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در تاریخ 93/3/20 با حضور علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه ، معاون منابع انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان،جمعی از مسوولین شهرستان،معلمان و فرهنگیان در محل آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار گردید. در این […]

منبع : سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

497_ampo2

مراسم تودیع ومعارفه مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در تاریخ 93/3/20 با حضور علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه ، معاون منابع انسانی آموزش و پرورش استان اصفهان،جمعی از مسوولین شهرستان،معلمان و فرهنگیان در محل آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار گردید. در این مراسم علیرضا بصیری فرماندار ضمن گرامیداشت فرا رسیدن  ولادت  با سعادت حضرت علی اکبر(ع)و حضرت مهدی(عج) افزود:نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای کار آمد یک جامعه انکار ناپذیر است.امروز بواسطه خود باوری که توسط معلمان به جوانان این مرز و بوم ارائه شده ،توانسته ایم در عرصه های علمی، فن آوری و دیگر علوم موفقیت های زیادی را کسب نماییم. وی ادامه داد: آموزش و پرورش در امر تربیت نونهالان و نوجوانان وظیفه خطیری بر عهده دارد که علاوه بر تعلم ، تزکیه ، اخلاق و دین مداری را شامل میشود. بصیری افزود : آموزش و پرورش برای انجام کامل وظایف خود نیازمند همکاری و تعامل مدیران و مسوولین است.

تودیع

فرماندار با اشاره به نام گذاری امسال به  نام اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری افزود :این بدان معناست که نظام اقتصادی و فرهنگی جامعه  باید اصلاح گردد و به سمتی برود که بتواند رفتار جامعه را تغییر دهد و این مهم جز با آموزش تغییر پیدا نخواهد کرد.فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه در ادامه بیان نمود: توصیه من به مسوولین شهرستان ومدیر جدید آموزش و پرورش  این است که با توجه به شعار دولت تدبیر و امید که همان اعتدال میباشد تمام توان خود را در بکار گیری دلسوزان ، شایستگان و اشخاصی که می توانند به مردم خدمت کنند بکار گیرند.ایجاد اتاق فکر در آموزش و پرورش واستفاده از صاحب نظران و ایده های جدید برای اصلاح امور و پیشبرد اهداف از دیگر توصیه فرماندار به مسوولین شهرستان بود.

در  پایان این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت و تلاشهای  آقای جهانگیر شفیعی ، طي حكمي آقای کریم کمال  به سمت مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر  منصوب گردید.