دیدار حاجی با مردم سعید آباد، قاسم آباد و خسرو آباد

2014-05-22
431 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه و پس از ملاقات مردمی دفتر بخش میمه به روستا های سعید آباد، قاسم آباد و خسرو آباد رفت و همنشین اهالی این روستا شد. آقای حاجی پس از گفتگو با اهالی روستاهای قاسم آباد و سعید […]

1

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه و پس از ملاقات مردمی دفتر بخش میمه به روستا های سعید آباد، قاسم آباد و خسرو آباد رفت و همنشین اهالی این روستا شد.

آقای حاجی پس از گفتگو با اهالی روستاهای قاسم آباد و سعید آباد و پیگیری مشکلات این روستاها در حضور اهالی روستای خسروآباد به ایراد سخن پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین اهالی در این روستاها گفت: همانطور که قول داده بودیم هر ۵ یا ۶ ماه یکبار در جمع شما حضور می یابیم هم اکنون برای چهارمین بار خدمت شما آمدیم و انشاءاله که رضای خدا در آن وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی وظایف نماینده و در رأس آن قانون گذاری را تشریح کرد و افزود: در این راستا آنچه که به نفع روستائیان بوده انجام دادیم.

ایشان نظارت نسبت به عملکرد مسئولین اجرایی را وظیفه دیگر نماینده عنوان نمود و گفت: در مورد خرید تضمینی گندم از رئیس محترم جمهور خواستم تا در این خصوص شخصاً وارد شوند و تعیین تکلیف کنند که این امر را کدام دستگاه باید اجرا کند و نگذارند حق مردم ضایع گردد.

IMG_1958 copy

آقای حاجی در ادامه به سئوالات حضار پاسخ گفت.

منبع : سایت حماسه سازان