رنگ آمیزی جداول و زیبا سازی مسکن مهر

2014-04-14
115 بازدید

اهتمام شهردارمحترم و شورای اسلامی  شهر به حل مشکلات مسکن مهر بعنوان جدیدترین و شکیل ترین بافت مسکونی  میمه که بزودی سکونت 144 خانوار را شاهد خواهد بود قابل تحسین است . می شود با جرات گفت که شهردار محترم بی مهری های قبل از خود به مسکن مهر را جبران کرده و با نگاه […]

DSC04268

اهتمام شهردارمحترم و شورای اسلامی  شهر به حل مشکلات مسکن مهر بعنوان جدیدترین و شکیل ترین بافت مسکونی  میمه که بزودی سکونت 144 خانوار را شاهد خواهد بود قابل تحسین است . می شود با جرات گفت که شهردار محترم بی مهری های قبل از خود به مسکن مهر را جبران کرده و با نگاه  درست و متوازن ، به برخورداری ساکنین از سطح متعارف زندگی شهری عنایت نموده است .

DSC04261

بدیهی است زندگی در واحدهای آپارتمانی الزامات خاص خود را دارد و این نوع زندگی در بخش میمه برای نخستین بار تجربه می شود  و این نخستین ، با تامین خدمات  توسط شهرداری می تواند به یک تجربه ی موفق تبدیل شود . رنگ آمیزی جدولهای  معابر مسکن مهر ، دیروز بوسیله ی شهرداری انجام گرفت و پیام های متعدد اعلام رضایت و تشکر مردم از شهردار و شورای اسلامی شهر دریافت گردید .

DSC04264

نیاز به سرویسهای ایاب و ذهاب در قالب آژانس و فروشگاههای عرضه ی مایحتاج عمومی و راه زیر گذر کمربندی نیز از جمله نیازهایی است که هیئت مدیره ی فعلی در حد توان و فرصت تصدی مسئولیت به آن خواهد پرداخت  و امید است که مسئولان  ذیربط هر حوزه به مرتفع نمودن مشکل و برخورداری مردم از سطح نسبی استفاده از خدمات و امکانات اقدام نمایند .