محمد دهقان – رئیس اداره ی برق ، بخشدار محترم ، شهردار عزیز …!

2014-04-13
178 بازدید

بازهم بی توجهی برخی مسئولین شهر در ایجاد سانحه رانندگی شب گذشته برای چندمین بار در محل فلکه تعزیه به علت نور کم خیابان و نقطه کور بودن ضلع شرقی سه راه، باعث برخورد موتورسوار با خودروی عبوری شد. سال گذشته هم دقیقا در همین محل این اتفاق افتاد و یکی از فرزندان کارمند محترم […]

r3

بازهم بی توجهی برخی مسئولین شهر در ایجاد سانحه رانندگی
شب گذشته برای چندمین بار در محل فلکه تعزیه به علت نور کم خیابان و نقطه کور بودن ضلع شرقی سه راه، باعث برخورد موتورسوار با خودروی عبوری شد.
سال گذشته هم دقیقا در همین محل این اتفاق افتاد و یکی از فرزندان کارمند محترم اداره برق منطقه ای میمه دچار حادثه گردید. که بعد کلی کش و قوس اداره برق گفت بودجه به حد کافی نداریم و ………..
همیشه سالم و روشن باشید.
بازخوبه چراغ بیرون مغازه آقای … و دفترفنی … بعضی وقتها روشنه وگرنه از پیاده روهاش که اصلا نمیشه رد شد مجبوری بیای تو خیابون بعدم یه ماشین یا یه موتور نبیندت و قشنگ یه صفایی بهت بده!!!
البته اهالی محل چندین بار پیگیری کرده اند و حتی طومار هم امضا شده و به ریاست وقت اداره برق تحویل شد ولی مثل سایر درخواستهامون هیچ اتفاقی نیفتاد!
بنده پیشنهادات سازنده ای درباره این محل دارم که اگه بدونم به کی باید بگم حتما میگم،لطفا راهنماییم کنید تا دوباره اشتباها مسئولی رو مورد خطاب قرار ندم.
به هر حال:
ریاست محترم اداره برق میمه،بخشدار محترم بخش،شهردار عزیز و شورای محترم اسلامی شهر وظیفه من بود که با این مطلب به عرضتون برسونم حالا نمیدونم وظیفه کیست که پیگیری کنه؟
به نظر شما نباید جلسه کارگروه روشنایی،سلامت و امنیت جانی عمومی برگزار بشه؟