فرماندار شهرستان : تلاش نظام اصلاح ساختار اقتصادی کشور است.

2014-04-10
127 بازدید

فرماندار شهرستان گفت: بسترهای لازم تهیه شده است در تمام نقاط شهرستان با همکاری دستگاههای مرتبط آمادگی کامل وجود دارد تا همه افراد بتوانند بدون نگرانی ثبت نام کنند. به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”جلسه هماهنگی با ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص اجرای فاز دوم طرح هدفمندی […]

muze-12 (1)

فرماندار شهرستان گفت: بسترهای لازم تهیه شده است در تمام نقاط شهرستان با همکاری دستگاههای مرتبط آمادگی کامل وجود دارد تا همه افراد بتوانند بدون نگرانی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”جلسه هماهنگی با ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها در فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل شد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه با بیان اینکه: نظام درصدد اصلاح ساختار اقتصادی کشور است افزود: دولت چاره ای جز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را ندارد بر همین اساس تمهیدات لازم اندیشده شده و هیچ جای نگرانی نیست.

فرماندار شهرستان افزود: پیش بینی شده که افراد آسیب پذیرنگرانی نداشته باشند در این مرحله هم و غم ما این است که کسی جا نماند و همه کسانی که مشمول دریافت یارانه هستند در سامانه اعلام و ثبت نام کنند. و افرادی که دارای تمکن مالی هستند ودریافت یارانه تاثیری بر زندگی آنان ندارد ثبت نام نکنند و به دولت در بخش تولید، سلامت و حمل و نقل کمک کنند درخواست ما از مدیران صنایع این است که با ایجاد کمپینگ‌هایی از دریافت یارانه انصراف دهند

بصیری با اشاره به اینکه ثبت نام طی ۱۰ روز و فقط از طریق سامانه http://www.refahi.ir انجام می پذیرد، افزود: بسترهای لازم تهیه شده است در تمام نقاط شهرستان با همکاری دستگاههای مرتبط آمادگی کامل وجود دارد تا همه افراد بتوانند بدون نگرانی ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان آثار تورمی این طرح را ۵درصد اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم که با عزم ملی امسال شاهد تحقق حماسه اقتصادی باشیم زیرا هرگاه عزم و اراده ملی بوده دشمنان مایوس شده اند. لذا از مدیران دستگاهها می خواهیم که از امکانان موجود استفاده کرده و موجبات رفع نگرانی کارکنان دستگاهها رافراهم کنند.

در ابتدای جلسه مهندس عاصمی معاون فرماندار در خصوص عملیاتی شدن ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خطاب به مدیران ادارات و دستگاهها بیان داشت: از آنجاییکه جهت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها سرپرستان خانوارهای نیازمند دریافت یارانه می بایست ثبت نام کنند و مسئولیت این مرحله به وزارت کشور سپرده شده است اهمیت اطلاع رسانی ازاین جهت است که کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند به منزله انصراف از دریافت یارانه می باشد و جاماندگان از ثبت نام امکان مجدد برای ثبت نام غیر ممکن می باشد بنابراین مدیران اطلاع رسانی جهت ثبت نام را با امکانات موجود را داشته باشند.

مهندس عاصمی از دستگاههای خدمات رسان شبکه بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام(ره)، شرکت پست، دفاتر خدمات روستایی، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات پلیس+۱۰، دفاتر خدمات پست بانک و کافی نت‌ها خواست، آمادگی کامل برای خدمات دهی مناسب و شایسته داشته باشند.

بازرسی و کنترل و اطمینان از آمادگی شبکه اینترنت، آماده نمودن بسترلازم برای ثبت نام خانوارها و همچنین نظارت بر اجرای کار تا پایان فروردین از جمله برنامه‌های فرمانداری شهرستان شاهن شهر و میمه می باشد.