محمد دهقان – گرچه گوش ها ناشنواست اما …

2014-04-08
162 بازدید

باسلام خدمت تمامی دوستان خدا عوض به آقای شیبانی بدهد که اگر نبود صبح میمه، میمه تا همیشه شب بود. از زحمات شورای شهرمون تشکر میکنم و امیدورام همیشه موفق باشند ولی به همه ی زوایای سطح شهر به یک چشم نگاه کنند.البته این حرفها را در سایت شهرداری هم زده ام ولی توجهی نشده […]

انتقادها

باسلام خدمت تمامی دوستان
خدا عوض به آقای شیبانی بدهد که اگر نبود صبح میمه، میمه تا همیشه شب بود.
از زحمات شورای شهرمون تشکر میکنم و امیدورام همیشه موفق باشند ولی به همه ی زوایای سطح شهر به یک چشم نگاه کنند.البته این حرفها را در سایت شهرداری هم زده ام ولی توجهی نشده است .
مثلا:
جناب آقای مقصودی(تنها عضو پاسخگو و صبح میمه گَرد) تاحالا از کوچه روبروی منزل حاج آقا رحیمی گذر کردین؟اگر نکردین حتما بگذرین(البته فقط نگذرین،بنگرید) و به ریاست شورا هم بگویید تا بگذرند و ببینند .
ضمنا این موضوع منحصر به این کوچه نمی شود و شاید صدها نقطه از سطح شهر همین مشکل را دارد. براستی فقط میمه منحصر به خیابانهایی است که در انظار عمومی است و فقط همین ها نشان دهنده فعالیت شهرداری و شوراست؟ باز هم مثال: از کوچه تنگ و باریک محله مرحوم حاج محمد باقر معینیان گذر کردین و به دوروبرتون نگاه کردین؟یا روبروی منزل پدری اکبر یعقوبی که منتهی به بلوار مطهری می شود،یا کوچه ای که منزل مصطفی توکل کنار باغ ملی سابق است که منتهی به خیابان طالقانی می شود،یا … بسیاری دیگر.
شاید در حیطه وظایف شورا نباشد ولی لااقل رساندن این پیام ها  به مسئولین شهرداری هم می تواند چاره باشد.
یک درخواست:
این درخواست رو عینا از آقای ا.ش عضو شورای سابقِ چند سال پیش پرسیدم:
که چرا خیابان شهیدان شبان فاقد جدول کشی و پیاده روی استاندارد است؟حتما چون نام دو تن از عزیزانمون روی تابلو حک شده انقدر بهش توجه می شه؟!مشخصه درخواستم چیه،از آقای مقصودی هم همین سوال رو می پرسم امیدوارم جواب بدهند.
یک موضوع دیگه:
تا حالا اول صبح بین ساعت ۴ تا ۶ درب مسجد جامع ایستادین که کامیونهای سنگین از سمت ازان و زیادآباد با چه صدایی وارد به اصطلاح شهرمون می شوند؟اگر باور ندارید از آقای حسین خادم تولیت مسجد جامع بپرسید که چه بر سر دیوار اتاق سرایداری مسجد آمده است.
و بازهم:
جدیدا به چراغهای چشمک زن سطح به اصطلاح شهرمون نگاه کردین که چنتاش کار میکنه؟درکل تاحالا اصلا به چراغها نگاه کردین؟
اصلا هزینه کردن به خاطر این چراغها به صلاح بود؟چرا بودجه عمرانی شهر باید صرف این اقدامات بی نتیجه و هزینه بر بشود؟
یه موضوع جالب دیگه:
چند شب پیش از خیابون شریعتی روبروی پوشاک طلایی به سمت جاده اصلی داشتم می رفتم که دیدم یه خودرو نوربالا کاملا خلاف جهت داره با سرعت میآد که اصلا به چراغ زدن من توجهی نکرد و وقتی از کنارم رد شد با کمال تعجب دیدم رانندشون آقای …………. افسر راهنمایی و رانندگی سطح شهرستان می باشد!!!
حالا افسر بودن یا نبودن ایشان به کنار،نقش تابلوی یک طرفه بودن خیابون شریعتی این وسط چیست؟اصلا نقش تابلوهای سطح به اصطلاح شهرمون چیه؟بازهم هزینه بیخودی…
مطالب بسیار زیادتر از این حرفهاس شرمنده اگر انقدر حرف زدم فکر می کنم حرفهام در حد یه پست شد.
بازهم معذرت می خوام.
گرچه همه ی گوشها در شهر و در استان و کشور ناشنواست ولی دم اوستا کریم گرم که همیشه گوشش شنواست.
یا حق