جلسات معارف دینی در دفتر امام جمعه با روسای ادارات و شوراها

2014-04-08
170 بازدید

در اولین روز های کاری سال 1393 که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ، جلسه ای با عنوان معارف دینی با حضور روسای ادارات و شوراها در محل دفتر امام جمعه بخش میمه تشکیل گردید. امام جمعه بخش میمه پیرامون شعار سال و نقش راهبردی آن گفت […]

setad (4)

در اولین روز های کاری سال 1393 که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ، جلسه ای با عنوان معارف دینی با حضور روسای ادارات و شوراها در محل دفتر امام جمعه بخش میمه تشکیل گردید.

setad (1)

امام جمعه بخش میمه پیرامون شعار سال و نقش راهبردی آن گفت : اقتصاد و فرهنگ دو پشتوانه برای کشور و مایه‌ی عزت و سربلندی مردم می باشد که تقویت اقتصاد و ترویج فرهنگ دینی و ملی به عنوان یک وظیفه باید مورد توجه آحاد مردم به ویژه مسئولین قرار گیرد. حجه الاسلام زمانی رمز موفقیت در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را توجه به فرهنگ و کار و عبادت دانستن آن بر شمرد و گفت هر کشوری که اقتصاد قوی و فرهنگ پویا داشته باشد می تواند هویت و استقلال خود را حفظ و با عزت و سربلندی زندگی کند.

setad (2)

امام جمعه بخش میمه بر وحدت و تعامل ادارات تاکید و خواستار خدمت به مردم و انجام وظیفه مطلوب شد.

setad (5)

در همین جلسه بخشدار محترم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین ادارات در رابطه با بحث یارانه ها  خواستار همکاری ادارات را در این زمینه  شد.

setad (8)

در پایان این جلسه که با  صرف صبحانه ی کاری  مدعوین نیز همراه بود مقرر گردید  این جلسات هر دوهفته یک بار با میزبانی یکی از ادارات به طور مستمر برگزار و در پایان جلسه رئیس اداره گزارشی از فعالیت های خود را ارائه نماید.

setad (9)