انتقاد حاجی از دیدار 5 دقیقه ای نمایندگان با رئیس جمهور

2014-04-07
120 بازدید

به نقل از خبر آنلاین – دیدار نوروزی نزدیک به 200 نماینده مجلس با رییس جمهور صبح امروز برگزار شد. دیداری که در آن چهره های سیاسی دیگر چون محسن رضایی هم حضور داشتند. اما حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس و از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس تلویحا انتقاداتی را متوجه دیدار […]

IMG_8913-copy

به نقل از خبر آنلاین – دیدار نوروزی نزدیک به 200 نماینده مجلس با رییس جمهور صبح امروز برگزار شد. دیداری که در آن چهره های سیاسی دیگر چون محسن رضایی هم حضور داشتند.

اما حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس و از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس تلویحا انتقاداتی را متوجه دیدار 5 دقیقه ای روحانی با نمایندگان کرده است. وی که با فارس گفتگو کرده می گوید: این دیدار 5 دقیقه‌ای و در حد تبریک سال نو بود. رئیس‌جمهور در این جلسه عنوان کرد که ما اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم و مردم باید تا با انصراف از یارانه نقدی به ما در صرف این اعتبارات در بخش‌های دیگر کمک کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رئیس‌جمهور همچنین گفت که از شما نمایندگان نیز می‌خواهیم در انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم به ما کمک کنید.

وی افزود: محلی که برای برگزاری این جلسه انتخاب شده بود 30 صندلی بیشتر نداشت و تعدادی از نمایندگان سر پا و حتی پشت در ایستاده بودند که این موجبات ناراحتی تعدادی از نمایندگان را در پی داشت.