دو باب مغازه تجاری در وزوان وقف شد

2014-04-04
41 بازدید

اصفهان- ایرنا- سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه از وقف دو باب مغازه تجاری در طرح آرامش بهاری در وزوان خبر داد.  به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام علی کریمی اظهار کرد: دو باب مغازه تجاری با مساحت های 60 مترمربع و در مجموع ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال […]

81106240-5599130

اصفهان- ایرنا- سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه از وقف دو باب مغازه تجاری در طرح آرامش بهاری در وزوان خبر داد.

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام علی کریمی اظهار کرد: دو باب مغازه تجاری با مساحت های 60 مترمربع و در مجموع ارزشی بالغ بر دو میلیارد ریال توسط بانوی شاهین شهری در نوروز 93 وقف شد. وی اضافه کرد: این موقوفات در بلوار امام شهر وزوان واقع شده است. 

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر گفت: فاطمه نقیان این بانوی واقف در نوروز 93 پس از شرکت در طرح آرامش بهاری آستان مقدس سید صالحه خاتون (س) با وقف و آثارش آشنا شد و پس از اخذ راهنمایی های لازم اقدام به این عمل پسندیده کرد.
کریمی این وقف را از نوع منفعتی عنوان کرد و افزود: روضه خوانی درآستان مقدس سید صالحه خاتون (س)، ترویج فرهنگ قرآنی، ازدواج جوانان، کمک به دانشجویان، تحقیقات و فناوری و خیرات از جمله نیات این بانوی خیر است.