مهدی فراست – از آنجایی که در بخش میمه تفریحات جذابی نداریم …

2014-03-31
126 بازدید

باسلام وتبریک سال نو خدمت کاربران محترم صبح میمه از آن جایی که تفریحات جذابی نداریم  با پدیده اعتیاد به تکنولوژی ها از جمله اینترنت وموبایل وشبکه های اجتماعی روبرو هستیم .این امر سبب شده است نوجوانان وجوانان اکثر اوقات خودرا صرف اینترنت وموبایل و…..کنند.مانسبت به این مسئله احساس خطر نمی کنیم واین تصور که […]

14988_636568363_4

باسلام وتبریک سال نو خدمت کاربران محترم صبح میمه

از آن جایی که تفریحات جذابی نداریم  با پدیده اعتیاد به تکنولوژی ها از جمله اینترنت وموبایل وشبکه های اجتماعی روبرو هستیم .این امر سبب شده است نوجوانان وجوانان اکثر اوقات خودرا صرف اینترنت وموبایل و…..کنند.مانسبت به این مسئله احساس خطر نمی کنیم واین تصور که هر موقع اراده کنیم به دنبال این مطلب نمی رویم در ما وجود دارداین درحالی است که فضای جذاب این وسایل ارتباطی ، افراد را وادار می کند تا وارد این موضوع شوند.
خانواده ها باید سن فرزندشان رادرنظر بگیرندو همچنین به این مسئله توجه داشته باشند که فرزندشان برای چه موردی می خواهد از این فضا استفاده کند به عبارت دیگرزمانی که این وسایل واقعاً مورد نیاز فرزندشان است آنهارا برایش فراهم کنند نه به این دلیل که دیگران از این وسیله استفاده می کنند دردسترس فرزندشان هم باشد.
متأسفانه دربخش میمه تفریحات جذاب وامکانات رفاهی از قبیل شهربازی ، استخر ،سالن مخصوص هر ورزش و…….. موجود نمی باشدو این نشان می دهد که ما فضاهای تفریحی تعریف نشده به اندازه کافی نداریم.وطبیعتاً موبایل و اینترنت وماهواره جایگزین تفریحات فرزندان وحتی بزرگسالان می شود هم چنین تفریحاتی که وجود دارد هم به اندازه اینها جذاب نیست.
از سوی دیگر ،نبود امکانات رفاهی سبب مهاجرت مردم از روستاها وشهرستانها به شهرهای بزرگ ومراکز استانها می شود.
امید است فضاهایی ایجادشود تا نوجوانان  وجوانان به آن ها علاقه داشته باشند وهم چنین توانایی آن هارا نشان دهد. این برنامه ریزی آن ها را از وارد شدن به فضا های نامناسب باز می دارد