نفرات برتر مسابقه ی میمه ای گردو بازی شناخته شدند

2014-03-28
360 بازدید

با همکاری هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان شاهین شهر و میمه, کانون شهید دستغیب میمه و اداره ورزش و جوانان شهرستان میمه اولین دوره مسابقه بومی گردو در روز جمعه مورخ ۸/۱/۹۳ در محل سالن میعاد میمه با عنوان جام عیدانه برگزار گردید. قوانین و مقررات این ورزش محلی از قبل تدوین […]

gerdu (5)

با همکاری هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان شاهین شهر و میمه, کانون شهید دستغیب میمه و اداره ورزش و جوانان شهرستان میمه اولین دوره مسابقه بومی گردو در روز جمعه مورخ ۸/۱/۹۳ در محل سالن میعاد میمه با عنوان جام عیدانه برگزار گردید.

gerdu (1)
قوانین و مقررات این ورزش محلی از قبل تدوین و این دوره به عنوان اولین مسابقه با مقررات امتیاز دهی توسط داور برگزار گردید و سعی بر این بود که نقاط ضعف و قوت قوانین برای مرحله دوم مسابقه که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد مورد ارزیابی قرار گیرد و ان شاالله پس از بازی توسگایی که به عنوان بازی محلی منطقه میمه ثبت گردید بازی گردو نیز به تایید فدراسیون روستایی و بازیهای بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران برسد.

gerdu (4)

پس از این که در چند روز اول سال جدید در محلات مختلف بازی گردو برگزار گردید نفرات شاخص به رقابت پرداختند قبل از مسابقه چهره هایی همچون حسن شهنازی و مصطفی جمالی به عنوان پیشکسوت برای دیگر شرکت کنندگان خط و نشان کشیدند ولیکن در پایان مسابقه پرچم سفید را به اهتزاز در آوردند.

gerdu (6)
در پایان مسابقه آقایان افراسیاب سلمانزاده با ۸۱ امتیاز نفر اول، سعید مهرانجو با ۸۰ امتیاز نفر دوم و محمود مالیان و عباسعلی مهردوست با ۶۹ امتیاز به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند و از سوی برگزارکنندگان مسابقه لوح و جوایز نقدی به نفرات برتر اهداء گردید.

gerdu (7)
از نقطه نظرات دوستان حاضر در مسابقه برای تغییر و تدوین نهایی قوانین استفاده گردید و تمامی شرکت کنندگان از برگزاری مسابقه با شرایط امتیاز دهی ابراز رضایت نمودند

gerdu (8)

.امید است دوستان که از قوانین این بازی بومی اطلاعات بیشتری دارند کمیته برگزاری را همراهی نمایند

gerdu (9) gerdu (10) gerdu (11) gerdu (12) gerdu (13) gerdu (14) gerdu (15) gerdu (16) gerdu (17) gerdu (18) gerdu (19) gerdu (20)gerdu (2)gerdu (3)