ضیافت آدم برفی ها در پارک قدس میمه

2014-03-15
569 بازدید

یا ما ضریب غافلگیر شدنمان خیلی بالا رفته است یا برف در این روزهای پایانی زمستان خیلی غافلگیر کننده می آید . آقای اصغری گوینده ی خبر هواشناسی که محبوبیتی هم بهم زده است چند شب قبل که شاید برای اولین بار در بین چند شهر کشور از وضعیت بارندگی میمه هم گفت ، گفت […]

یا ما ضریب غافلگیر شدنمان خیلی بالا رفته است یا برف در این روزهای پایانی زمستان خیلی غافلگیر کننده می آید .

اصغری

آقای اصغری گوینده ی خبر هواشناسی که محبوبیتی هم بهم زده است چند شب قبل که شاید برای اولین بار در بین چند شهر کشور از وضعیت بارندگی میمه هم گفت ، گفت که علیرغم بارش باران و برف درجه ی حرارت به زیر صفر نرسیده است و شاید برای همین است که ما برف را باور نمی کنیم . برف معمولا با سرمای زیاد با هم فهمیده شده اند و اگر سردی فوق العاده ی هوا نباشد و برف بیاید ، برف  بطور تمام و کمال فهمیده نمی شود . در هر صورت امروز و امشب هم برف خوبی آمد هم ارتفاع برف زیاد شد و هم برف  ، مذابش بیش از برف های زمستانی بود

DSC03706

. در پارک قدس جوانهای خوش ذوق شهر که ترجیح دادند در تصویر نباشند ، در حال نشاندن عروس و داماد برفی بر روی صندلی های پارک بودند . بنا دارند زمان زیادی را صرف آرایش و پیرایش عروس و داماد کنند . آقای ساربان هم که معمولا دور و بر عروسی ها هست ، اینجا حضور داشت و چشم کاربران ما را به دیدار خود و دخترش روشن ساخت .

DSC03709

کاج های پارک گلستان هم خیلی زیبا شده بودند . سید علیرضا موسویزاده که هنر عکاسی اش در بین اصحاب دوربین زبانزد است در حال تصویر برداری از مناظر زیبای شب برفی پارک گلستان بود . با دوستانش آقای عربیان و آقای صنیعی شور و شوق و ذوق و همت و زیباپسندی جوانی را در هم آمیخته بودند و قرار داشتند که برای تهیه ی عکس به چاه ملی بروند . از آقای موسویزاده قول گرفتم که صبح میمه را بی نصیب نگذارد .

DSC03711

پس از چند بار چک کردن میل و اطمینان از خالی بودن آن به عکسهای دوربین سونی 14/1 مگا پیکسلی صبح میمه بسنده کردم تا کاربران بیرون از میمه را از حال و هوای شهرشان باخبر کنم  . البته تا صبح چندین نوبت دیگر ، بانتظار عکسهای عکاس خوش ذوق پیش گفته ، جی میل  را چک خواهم کرد .

DSC03710