آقای حاجی ؛ زیرگذر کمربندی میمه احداث نمی شود؟

2014-02-24
366 بازدید

ما هم می دانیم احداث زیرگذر کمربندی میمه کار آقای حاجی نیست اما نماینده ی محترم دارد جور مدیران اجرایی را می کشد . در بند سوم صورت جلسه ای که ذیلا می آید بر طراحی زیرگذر و چگونگی تامین اعتبار آن تاکید شده است . رفت و آمدها به آنسوی کمربندی  از همین روزها […]

ما هم می دانیم احداث زیرگذر کمربندی میمه کار آقای حاجی نیست اما نماینده ی محترم دارد جور مدیران اجرایی را می کشد . در بند سوم صورت جلسه ای که ذیلا می آید بر طراحی زیرگذر و چگونگی تامین اعتبار آن تاکید شده است . رفت و آمدها به آنسوی کمربندی  از همین روزها و با اسکان مردم در مسکن مهر و شروع فصل کشاورزی در مزارع دشت انقلاب و جاه سید احمد و برقی ها  1000 مالک و مناطق مسکونی پشت هواشناسی و کوثر ازدیاد می یابد و در روزهای گذشته هم بروز سانحه ی منجر به فوت و مصدومیت شدید از اهالی میمه در کمربندی داشته ایم . متن گزارش صبح میمه از جلسه ی پیش گفته بدینشرح است :

زیرگذر

حاجی ، نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه ی شورای مسکن شهرستان که با حضور معاون  عمرانی  استاندار و قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی  ، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان  برگزار شده بود با استناد به  ضرورت حل مشکل اهالی شهر میمه در ارتباط با پروژه ی مسکن مهر ، مجتمع های مسکونی  پشت هواشناسی و کوثر و راه آمد و رفت کشاورزان به مزارع  شرق میمه  ، احداث زیرگذرکمربندی میمه را کلید زد . در بند سوم صورتجلسه ی مورخ ۹۲/۴/۱۵ شورای مسکن مهر شهرستان  شاهین شهر و میمه که طی شماره ی ۲۰۲۷/۱/۳۰۲۵ فرمانداری  به عنوان معاون استاندار و قائم مقام وزیر ارسال شده آمده است : “ در راستای حل مشکل ورود و خروج پروژه ی مسکن مهر میمه و حل مشکل اهالی شهر میمه مقرر شد تا پایان شهریور ماه سال جاری ،اداره ی کل راه و شهرسازی اصفهان نسبت به ارائه ی طرح زیرگذر کمربندی میمه اقدام نموده و اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه نیز قسمتی در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان و قسمتی از محل کمیته ی برنامه ریزی استان پیش بینی شود ( با توجه به بند ۱۲ مصوبات شورای اداری استان و شهرستان مورخ ۸۸/۵/۲۸ ) “

احداث این زیرگذر نقش مهمی در ایجاد امنیت آمد و شد ساکنین  مجتمع های مسکونی هواشناسی و کوثر  و همچنین کشاورزان مزارع  شرق میمه که برای رفتن به محل کار و منازل خود ناچار به عبور از عرض کمربندی هستند دارد و  به توسعه ی بافتهای جدید شهری میمه و ایجاد جاذبه ی ساختمان سازی در این بافتها و بویژه بافت ۲ گلدشت  منجر خواهد شد.

————————–

در روزهای گذشته آقای هاشمیان مسئول پیگیری مصوبات سفیران خدمت از طرف نماینده ی محترم  ، صورتجلسه ی مزبور را پیگیری نموده و فقط با استناد به سوابق صبح میمه موفق به یافتن سابقه از صورتجلسه ی یاد شده ، شده است . مشخص نیست آیا اداره ی کل راه و شهرسازی به تعهد خود تا 15 شهریور عمل نموده و متعاقب آن فرماندار محترم در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان و استان برای تخصیص اعتبار اقدامی انجام داده اند . این موضوع در سفر شهرستانی استاندار محترم در سال 1388 به تصویب رسیده و کماکان کمربندی دارد تلفات می گیرد و اقدام موثری انجام نشده است .