امروز که نماینده می آید ، پتروپالایش ، اولویت اول

2011-03-28
89 بازدید

درخواست مسئولان بخش از شهرستان   امروز که نماینده می آید ، پتروپالایش ، اولویت اول مصلحت دید من آنست که یاران همه کار بـگـــذارند و ســـر طـــره ی یــــاری گیرنــد امروز ــ دوشنبه ۸/۱/۹۰ ــ آقای نماینده می آید. آقای فرماندار هم او را همراهی می کند. امیدواریم مثل همراهی های دولت و مجلس نباشد. […]

درخواست مسئولان بخش از شهرستان

 


امروز که نماینده می آید ، پتروپالایش ، اولویت اول


مصلحت دید من آنست که یاران همه کار


بـگـــذارند و ســـر طـــره ی یــــاری گیرنــد


امروز ــ دوشنبه ۸/۱/۹۰ ــ آقای نماینده می آید. آقای فرماندار هم او را همراهی می کند. امیدواریم مثل همراهی های دولت و مجلس نباشد. روز چهارم فروردین آقای مهندس سرتاج مدیر عامل پتروپالایش شمال برای تبریک عید تماس گرفتند.



عکس آرشیو صبح میمه ــ مراسم کلنگ زنی


از آخرین مصاحبه ی مطبوعاتی استاندار محترم  در سال ۸۹ با رسانه ها و سوال از پتروپالایش میمه و پاسخ استاندار برایشان گفتم. مهندس سرتاج مجددا از آمادگی جدی خود و شرکای خارجی اش برای سرمایه گذاری گفت و گفت که مشکل زمین به مشکل آب بستگی دارد. موضوع در سازمان آب منطقه ای استان  منجمد شده است. ( تعبیر از من است ) آقای سرتاج هم به آقای حسینی و فرماندار امیدوار بود. نقش آقای حسینی در پیگیری امور مختلف ممتاز و بی همتا ست. سابقه ی ایشان را مردم شریف بخش میمه در کارهای خرد و کلان دارند. از پروژه های بزرگ قطار سریع السیر و آب کوهرنگ گرفته تا احداث دهیاری در روستاها و کمک به شهرداری ها. از اعتبار خاصی هم در نزد مدیران ارشد کشوری برخوردار است. به نظر می رسد شایسته است امروز که او ــ نماینده ی محترم ــ می آید ، بخشدار محترم که در امور مختلف پیگیری های قابل تحسینی دارند، شورای اسلامی بخش میمه و شورای اسلامی شهر میمه به عنوان شهر مرکزی بخش ، پس از تعارفات معمول و انجام امور تشریفاتی مختلف ، همه ی هم و غم خود را متوجه ی پتروپالایش نمایند.



آرشیو صبح میمه ــ ۲۰/۱۲/۸۰


 آقای حسینی در تشریف فرمایی وزیر وقت به میمه برای کلنگ زنی مهمترین نقش را ایفا کرده است . آرشیو صبح میمه گویای این واقعیت است :


 حجت الاسلام حسيني نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي امروز با وزير محترم نفت ملاقات کرده و براي اولين هفته بعد از ماه صفر از ايشان قول حضور در منطقه و كلنگ زني پتروپالايش ميمه را گرفته است . در تماسي كه با ايشان داشتم ، ضمن بيان اين مطلب مقرر شد كه كارهاي مربوط به مراسم كلنگ زني و آمادگي هاي لازم در منطقه انجام شود. اين روزها مردم منطقه با نگراني و حساسيت خاصي بحث پتروپالايش ميمه را دنبال مي كنند . گوييا از ريسمان سياه و سفيد مي ترسند.


+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و هشتم بهمن 1387ساعت 15:27  توسط صبح میمه  | 


 



نماینده ی محترم در مراسم کلنگ زنی هم میزبانی کرد و به حاضرین خیر مقدم گفت :


– حجه الاسلام حسيني نماينده ي مردم در مجلس شوراي اسلامي به حاضرين و مدعوين خير مقدم گفت و پس از مدير عامل مجتمع و استاندار ، مهندس نوذري وزير نفت به ايراد سخن پرداخت . با خاتمه ي سخنان وزير مراسم نمادين كلنگ زني برگزار شد . به پيشنهاد وزير،پدر شهيد بيكيان اولين كلنگ احداث پتروپالايش منطقه ي ميمه را بر زمين زد . صبح میمه ۲۰/۱۲/۸۷



امید است سال جهاد اقتصادی با راه اندازی عملیات اجرایی بزرگترین پروژه ی بخش خصوصی در زمینه ی نفت و گاز بر مردم بخش میمه بیش از همیشه میمون و مبارک باشد.