بیست و دوم بهمن و آنچه در زیادآباد گذشت .

2014-02-14
735 بازدید

منبع : ویو زادگاه من بسم الله الرحمن الرحیم امسال با همت دهیاری و شورای اسلامی زیادآباد و پایگاه های بسیج شهیدباهنر و کوثر زیادآباد مراسم 22 بهمن در زیادآباد بی نظیر برگزار شد. چند شب قبل از 22 بهمن دهیاری و شورای اسلامی زیادآباد جلسه ای را جهت هماهنگی به منظور برگزاری هرچه بهتر […]

منبع : ویو زادگاه من

زیادآباد

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال با همت دهیاری و شورای اسلامی زیادآباد و پایگاه های بسیج شهیدباهنر و کوثر زیادآباد مراسم 22 بهمن در زیادآباد بی نظیر برگزار شد.

چند شب قبل از 22 بهمن دهیاری و شورای اسلامی زیادآباد جلسه ای را جهت هماهنگی به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر ترتیب داد و از جوانان به منظور هم فکری و کمک در برگزاری مراسم دعوت کرد. و این  جلسه باعث شد که:

در شب 22 بهمن با هزینه دهیاری و شورای اسلامی زیادآباد و با همکاری پایگاه شهید با هنر زیادآباد مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در محل پارک ولی عصر عج زیادآباد برگزار شود. این مراسم نور افشانی برای اولین بار بود که در زیادآباد برگزار می شد و شور و نشاط زیادی بخصوص بین نوجوانان ایجاد کرد. و با استقبال زیادی همراه شد.

در همان شب و تا ساعت 2 بامداد تعدادی از جوانان روستا و اعضای شورای اسلامی مشغول آماده کردن حسینه زیادآباد برای برگزاری جشن بزرگ 22 بهمن و یادواره شهدای زیادآباد بودند.

در صبح 22 بهمن همان طور که از قبل برنامه ریزی شده بود مراسم راهپیمایی از مقابل پارک تا محل حسینیه برگزار گردید و این مراسم آنقدر با شکوه بود که در اخبار استان اصفهان نیز قسمت هایی از آن پخش شد. که این مورد هم در سی و پنج سال گذشته بی نظیر بود. که از دلایل این امر می توان به هماهنگی خوب بین مسئولین برگزاری مراسم و همچنین ایجاد یک شعبه خبرگزاری در میمه اشاره کرد.

بعد از تجمع راهپیمایان در محل حسینه زیادآباد مراسم جشن با قرائت قرآن توسط حاج صدرالدین مهدویان با نوای سرود ملی ایران و با اجرای خوب آقای مصطفی سلطانی آغاز شد.

.

در این مراسم برنامه های مختلفی اجرا شد از جمله اجرای سرود توسط کلاس ششم و پنجم دبستان گرامی، اجرای سرود توسط بچه های مهد کودک مهدیه زیاد آباد و همچنین خواندن دکلمه و شعر توسط دانش آموزان پسر.

حاج آقا پور مهدی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی ع در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

آقای منوچهر احمدجو شعری در باره انقلاب خواندند.

از جمله برنامه های موفق در این جشن اجرای سرود بچه های مهد کودک و همچنین تقلید صدای فوق العاده محمد رضا محمدی بود.

در این مراسم دو آهنگ نیز توسط آقایان محمد یعقوبیان و میلاد غفوری اجرا شد.

آخرین برنامه این مراسم اجرای روز شعر توسط گروه نمایش بود.

در این برنامه شعری در وصف زیادآباد سروده خانم غفاریان بوسیله دخترشان خوانده شد که بسیار شعر زیبایی بود. انشاءالله در پست های بعدی این شعر را برای شما می نویسم.