بیانیه ی آقای مرتضی اسفندی ، عضو محترم شورای شهر

2011-03-15
134 بازدید

۲۰۰۰۰۰ تایی شدن صبح میمه در کمتر از یکسال   روز نوشته ی ۳۰/۱۲/۸۷  امروز سال نو تحویل می شود و از روزنوشته نویسی و اطلاع رسانی در دو قالب اینترنت جم و صبح میمه هم یک سال می گذرد. در این یکسال اخبار و وقایع و رویدادهایی که ارائه شد هفتاد و پنج هزار […]

۲۰۰۰۰۰ تایی شدن صبح میمه در کمتر از یکسال

 


روز نوشته ی ۳۰/۱۲/۸۷




 امروز سال نو تحویل می شود و از روزنوشته نویسی و اطلاع رسانی در دو قالب اینترنت جم و صبح میمه هم یک سال می گذرد. در این یکسال اخبار و وقایع و رویدادهایی که ارائه شد هفتاد و پنج هزار بازدید داشت. یعنی بیش از 3 برابر جمعیت بخش میمه . در مجموع 650 مطلب ارائه شد و این خیلی به شفافیت بخشداری و اطاق شیشه ای شدن آن و همچنین اعتماد سازی کمک کرد.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


با سلام و احترام به کاربران عزیز ،


 صاحبان و گردانندگان اصلی صبح میمه


امروز که حدود یازده ماه از شمارشگری موتیگو برای صبح میمه می گذرد ،  این وبلاگ به باشگاه دویست هزارتایی ها در یکسال می پیوندد. صبح میمه که کم کم وارد چهارمین سال فعالیت خود می شود ، در سال نخست که مدتی را با میزبانی اینترنت جم فعالیت کرد و سپس سایت صبح میمه گردید و داستان هک شدن و… ۷۵ هزار بازدید داشته است و حالا در عرض کمتر از یکسال از مرز ۲۰۰۰۰۰ تایی ها گذشته است. این مهم علاوه بر خطابخشی و عنایت کاربران محترم ، نتیجه ی تلاش و تدبیر همکاران صبح میمه است که در قالب یک تیم به مدیریت این پایگاه الکترونیکی که امروزه موقعیت وثیقی در بخش و شهرستان یافته است ، پرداختند. با اغتنام فرصت جا دارد از آقایان حمیدرضا سراجی ، مدیر اجرایی و نویسندگان و عکاسان محترم آقایان محسن فخریان ،خسرو مقصودی ، احمدرضا ایراندوست ، مهندس فخرالدین ، کاربر محترم ، محمد ذاکری با ذکر نام تقدیر و سپاسگزاری نموده و یاد استاد زنده یاد و شاعر و نویسنده ی ارزشمند شادروان محمد تقی صابری را با ذکر این مصرع :


“ بهار تازه می کند همیشه داغ لاله را “


گرامی بداریم و از رهنمودهای مستمر و ارزنده ی استاد مهدی معینیان تقدیر و سپاسگزاری نمائیم.  بمناسبت پیوستن  صبح میمه به باشگاه دویست هزار تایی ها ، بیانیه ی جناب آقای مرتضی اسفندی ، عضو محترم شورای شهر میمه که می تواند برای سال جدید سرآغاز فصل مشترکی از تعامل و همکاری باشد را تقدیم حضور کاربران عزیز می نمائیم. 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بسمه تعالی 


واعتصموابحبل الله جمیعا ولا تفرقوا    (قران کریم)


در استانه ی تحویل سال نو که با دعای تحول احوال به بهترین حال اغاز میشود ، از مدبر امور لیل ونهار درخواست تدبیری دارم که قلوب وابصارمان را انقلابی و بصیرتی عطا کند تا به وسیله ی آن بتوانیم دل ها را به هم نزدیک وبا دست در دست هم دادن به مهر،گامی هرچند کوچک در آبادانی سرزمین و میهن خویش برداریم.


مردم عزیز ، شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است که در آن مشارکت مردم در نظارت بر امور و تسریع در آن به شدت مورد توجه قرار گرفته است و مردم آزادند تا به آن رای دهند اما بلافاصله و با انتخاب چند نفرکارها تمام نمیشود و مردم باید در رسیدن به اهداف ، بازوی شوراها باشند و نه در مقابل آن . تشویق و ترغیب شوراها بدون شک در موفقیت آنها موثر است و اگر مردم برای خود نمایندگانی در شورا انتخاب می کنند توقع ندارند که  عده ای تحت هر عنوان بخواهند نقش شورا را در سایه بازی کنند و در مقابل آن به هر دلیل مانع تراشی نمایند.


در مورد شورا و شهر خودمان نمی خواهم به کالبدشکافی گذشته بپردازم کارهای زیادی شده اما کارهای بیشتری هم مانده است که یاری مردم عزیز را می طلبد. همه اذعان داریم که تخطئه و دائما موج منفی فرستادن ، نمیتواند از سر دلسوزی باشد و اگر چنین ادعایی داشته باشیم آنوقت است که باید گفت: دشمن دانا به از دوست نادان که :


دشمن دانا بلندت می کند


بر زمینت افکند نادان دوست


در این راستا مولوی حکایت معلمی را بیان می کند که شاگردانش به دلیل بی حالی تصمیم به تعطیل کردن کلاس گرفتند و برای همین طرحی ریختند که به محض ورود معلم اورا بیمار قلمداد کنند و چون می دانستند که با گفتن یک نفر، بیماری به معلم القا نمیشود تصمیم به تکرار گفته برای تاثیر گرفتند و سرانجام نیز موفق شدند به معلم بقبولانند که مریض است و کلاس ها را تعطیل کردند.اما مولوی این را گفته که ما تحت تاثیر القائات قرار نگیریم وان شاء الله چنین است.


دوستان و برادران همه ی  بضاعت و بویژه جمعیت و علت کمی آنرا می دانید. مهاجرت سال هاست که اغاز شده و مهاجر پذیر هم نیستیم . کمک کنید که اگر قدمی در جهت رفع این نقیصه برداشته می شود این گام به نتیجه برسدنه اینکه تمام توانمان را به هر دلیل در نشدن آن که شاید به نام فلان یا بهمان تمام شود به کار گیریم که نشود مثل پروژه ی سیمان و…


اکنون دست انابت به امید اجابت به سوی همه ی دوستانی که  دلشان برای شهر می سوزد و ایده ای قابل اجرا برای پیشرفت دارند دراز می کنیم و از دوستان و برادران می خواهیم با حضور در دفتر شورا و جلسات آن که معمولا روزهای دوشنبه بعد از ظهر تشکیل می شود ایده های خود را اعلام تا ان شاالله با کمک همدیگر گامی در جهت آبادانی شهرمان به مهر برداریم .


                                                         توفیق همه ی عزیزان را از خداوند منان خواستارم.


                                                         مرتضی اسفندی – عضو شورای اسلامی شهر میمه