روز نوشته ها 14/7/87

2008-10-05
337 بازدید

روز نوشته ها     14/7/87 در اساس اعتقاد خويش چون شك  مي كنند                                    سايت هاي   شيعه    را    وهابيون  ، هك     مي كنند جعل و تحريف   حقيقت     كار   صهيونيست بود                                        فرقه ي       وهابيت     آن   كار     ،    اينك    مي كنند اين دو بيت را في البداهه در ابتداي روز نوشته نوشتم تا بركت كار باشد و از هكرهاي […]

روز نوشته ها     14/7/87

در اساس اعتقاد خويش چون شك  مي كنند         


                          سايت هاي   شيعه    را    وهابيون  ، هك     مي كنند


جعل و تحريف   حقيقت     كار   صهيونيست بود             


                          فرقه ي       وهابيت     آن   كار     ،    اينك    مي كنند


اين دو بيت را في البداهه در ابتداي روز نوشته نوشتم تا بركت كار باشد و از هكرهاي وهابي هم اعلام برائت كرده باشيم . با مهندس جلالي مدير امور اراضي استان و دبير كميسيون ماده ي 21 استان تماس گرفتم و در خصوص واگذاري 8/4 هكتاري شرق ونداده مذاكره شد قرار است امروز رييس شوراي اسلامي ونداده استعلام دادگاه ميمه را به دبير ارائه نمايد .


– راه هاي دسترسي CNG ميمه و وزوان آسفالت نشده است و به خوبي هم معلوم نيست در تعهد كدام اداره است . مختصري پيگيري شد و ادامه ي پيگيري ها به فردا موكول گرديد . مردمي كه براي دريافت سوخت مي آيند كار ندارند چه اداره اي متولي است خاكي بودن و گرد و غبار حاصل از تردد خودروها در اين دسترسي هاي خاكي را شأن بخش و شهرهاي ما نمي دانند .


– با دبير كميسيون هماهنگي بانك هاي استان در مورد خود پرداز در بانك هاي وزوان مجدداً تماس گرفتم . ايشان دستور پيگيري خود به شوراي وزوان را صائب تر مي دانست و من هم متقاعد شدم .


– با مهندس اسكندري رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان بحث 40 واحد مسكوني محرومين در دو شهر ميمه و وزوان را جويا شدم  ايشان پيگيري امر را وظيفه ي خودشان مي دانند .


– رييس اداره راه و ترابري هم آمد و درخصوص مسائل مستحدثه درخصوص مسجد خير ساز ونداده گفتگو شد به ايشان متذكر شدم كه هماهنگي مديران در بخش تأمين كننده منافع مردم و مصالح نظام اداري است .


– اعتراضات به آهكان ادامه دارد طرح توسعه ي آهكان با نام جديد ‹‹ ا̓ ميا پارس ›› مجاورين شهرك صنعتي را به شدت نگران نموده است . يكي از كارشناسان مخابرات در نخستين ساعات بامداد تماس گرفت و گفت به سختي تنفس مي كنيم . ديروز اين موضوع به فرمانداري منعكس گرديد در اسرع وقت هم مدير كارخانه به بخشداري دعوت مي شود تا نحوه ي فيلترينگ و استانداردهاي آن بررسي گردد .


– گفتگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در مورد 200 هزار اصله نهال جاده ي لاي بيد روي سايت خبرگزاري قرار گرفته است . بولتن اخبار استان براي استاندار و مديران مي رود و اين تأثير گذاراست .


– پروژه ي مسكن مهر با همكاري شهرداري مشغول خاك برداري است و نقشه ي طراحي شده ي شركت پيمانكار رتبه ي اول در استان را حائز گرديده و در نمايشگاه ‹‹ مسكن مهر ›› استان به عنوان طرح و پلان برتر ارائه مي گردد .


– شهرداري و شوراي شهر در يك اقدام سريع و انقلابي سنگ هاي مزار شهدا را خريداري كرده اند و با تخليه ي سنگ ها در محل گلزار كار بهسازي مجدداً آغاز مي گردد . اقدام شوراي شهر در تصميم گيري قاطع قابل تحسين است . گپ و گفتي هم با بچه هاي شهرداري در حال تخليه سنگ ها داشتيم كه چمن هاي شهر را نيازمند كود حيواني مي دانستند و تهيه ي آن را به روال سال هاي گذشته ي نسبتاً دور تجويز مي كردند .


– از كار مسجد ساز ونداده هم بازديد شد . متأسفانه كار تعطيل شده است و معمولاً راه اندازي مجدد كارها در بخش ميمه به علت كم بودن امكانات شبيه راه اندازي ماشين هاي گازوييل سوز قديمي در سرماي چندين درجه زير صفر زمان زيادي را صرف مي كند يا به عبارتي به هدر مي دهد .


– با آقاي استاندار هم به بهانه ي زمين هاي چاه انقلاب ساعت 21 تماس گرفتم . از مشهد آمده بودند و با تراكم كارهاي انجام نشده مواجه بودند بنابراين زياد نمي شد وقت ايشان را گرفت . تأكيد كردند كه منتظر پيش نويس نامه ي خطاب به وزير محترم مسكن و شهرسازي براي انتقال اسناد مالكيت به كشاورزان هستند .


– مهندس اسكندري ساعت 21:30 تماس گرفتند و دوباره طرح سر شماري مسكن روستايي را ياد آور شدند كه طرح بسيار مهمي است و قرار است از 20 مهر تا 20 آبان انجام شود . گفتند كه نامه اي براي امام جمعه محترم ميمه نوشته اند كه در خطبه ي نماز جمعه ي اين هفته موضوع را متذكر شوند .