سردار سرلشگر سلیمانی : امریکا فرو ریخته است .

2013-12-22
34 بازدید

فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، گفت: در حال حاضر آمریکا از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی فرو ریخته است. به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز […]

3

فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، گفت: در حال حاضر آمریکا از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی فرو ریخته است.
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یادواره شهدای سیرجان، اظهار کرد: فهم حقیقی ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست استکبار جهانی و آمریکا را به زانو درآورد.
وی با بیان اینکه آمریکا امروز به زانو درآمده است، گفت: این کشور در شرایطی که بزرگترین قدرت قلمداد می‌شد در همه ابعاد فروریخته است.
فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا در حال حاضر به لحاظ اقتصادی مقروض‌ترین کشور جهان است، خاطرنشان کرد: این کشور در بعد سیاسی نیز جای در دل ملت‎ها ندارد و به عنوان یک کشور منفور در میان مردم جهان شناخته شده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که تمام گزینه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران روی میز است، افزود: حمله این کشور به عراق و افغانستان نتیجه‌ای جز شکست برای آن‌ها نداشت.
سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه آمریکا در کشورهای مورد حمله خود درمانده است، تصریح کرد: تنها نتیجه این گردن‌کشی‌ها در منطقه سرافکندگی برای این کشور بوده است.
فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان کرد: ملت ایران با عنایت به خدا، ائمه معصومین(ع) و رهبر انقلاب این قابلیت را دارد که یک کشور تأثیرگذار در دنیا باشد.
وی با تأکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، خاطرنشان کرد: برخی از کشور‌های استکبار از جمله آمریکا امروز به دروغ می‎گویند، که ایران با تحریم و فشار به زانو در آمده و این درحالی است که خود این کشورها در برابر خواسته‌های ملت ایران سر تسلیم فرود آورده‌اند.