روز نوشته ها 13/7/87

2008-10-04
292 بازدید

روز نوشته ها     13/7/87پلاستوفوم ماده اي شيميايي است و بعنوان مصالح ساختماني در پوشش هاي سقف بنا به كار مي رود . يكي از همشهريان وزواني ساكن تهران در پي راه اندازي خط توليد پلاستوفوم است و ساعت 7 بامداد براي پيگيري مراجعه كرد . مشكل تسهيلات و زمين دارد . اگر شهرداري ها توافق […]

روز نوشته ها     13/7/87

پلاستوفوم ماده اي شيميايي است و بعنوان مصالح ساختماني در پوشش هاي سقف بنا به كار مي رود . يكي از همشهريان وزواني ساكن تهران در پي راه اندازي خط توليد پلاستوفوم است و ساعت 7 بامداد براي پيگيري مراجعه كرد . مشكل تسهيلات و زمين دارد . اگر شهرداري ها توافق داشته باشند با ساختمان سابق كشتارگاه مشترك كه در شهرك صنعتي واقع شده است اين كار راه اندازي مي شود .


در مورد كيفيت تصاوير تلويزيوني اعتراضيه ي مردم ميمه و وزوان از زبان شوراي اسلامي دو شهر هم به استان منعكس گرديد و هم با خبرگزاري جمهوري اسلامي گفتگو شد . خبرگزاري ، ادبيات مملو از صراحتي را به كار برد .


با مهندس اشرفي معاون مدير كل راه و ترابري درخصوص عملكرد راه و ترابري ميمه صحبت شد در همين رابطه فرماندار هم در جريان قرار گرفت .


مهندس نيلي معاون استاندار و رييس كميسيون ماده 21 استانداري است . با ايشان در مورد مصوبات كميسيون تحت امرش تماس گرفتم . معاون استاندار رأي كميسيون را نافذ مي دانستند .


محسن هاشمي مدير اينترنت جم از افزايش پهناي باند از 384 به 512 كه باعث افزايش سرعت اينترنت در ميمه مي شود  خبر داد ، وي گفت : اين توفيق را در قالب پيامك هم ارسال خواهد كرد .


بازديد از گوگل را براي جستجوي سيد احمد پلارك انجام دادم . شهيدي كه مزارش نمناك است و رطوبت آن بوي گلاب مي دهد در قطعه ي 26 بهشت زهرا رديف 32 . دوست خوبم آقاي صمد هاشمي با خانواده توفيق زيارت اين مزار مطهر را روز پنجشنبه بدست آورده بودند ياد حكايتي افتادم از كسيكه در خواب شهيد حاج همت را ديده بود و آن شهيد والا مقام گفته بود چرا مردم حاجت هايشان را از ما نمي خواهند . زندگي شهيدان دفاع مقدس بويژه در ماه هاي منتهي به عمليات چقدر به شب عاشوراي ياران ابا عبداله الحسين شباهت دارد . ‹‹  يدرك و لا يوصف ››  استدعا مي كنم كتاب خاطرات دفاع مقدس را هر كجا يافتيد بخريد و بخوانيد اي كاش درآمدي داشتم كه اين كتاب ها را مي خريدم و به جوانان عزيز بخش ميمه تقديم مي كردم و هم به جبهه رفته هايي كه سال ها از فرهنگ جبهه فاصله گرفته اند .


200 هزار اصله نهال در شمال شهر لاي بيد در حال خشك شدن است و متولي مشخصي ندارد در زماني كه شركت سهامي كل معادن ايران بهره بردار معادن لاي بيد بود به جبران تخريب هاي مراتع و محيط زيست اين نهال ها غرس گرديد و پس از شركت مزبور اين درختان 10 ساله به اميد برف و باران هاي زمستاني رها شده اند . در اين رابطه پيگيري هاي اداري هم انجام خواهد گرفت . با رييس منابع طبيعي در مورد هزينه ي غرس يك نهال تلفني صحبت كردم . تنها غرس نهال هاي مزبور  200 ميليون تومان هزينه در بر دارد .


پس از چهار ماه صبحي را بدون ‹‹ صبح ميمه ›› آغاز كردم . صبح ميمه ديروز حوالي ساعت 14:30 هك شد . روزهاي گذشته خوانده بودم كه هكرهاي وهابي سايت هاي شيعه را هك مي كنند . محمد علي ابطحي هم اين كار را در وب نوشت خود شبيه كتاب سوزي اعلام كرده بود . درست هم همين است هر كس منطق ندارد ، هك مي كند . گرچه درخشش خورشيد در روز بدون صبح ميمه كمرنگ تر از هميشه است ولي از اينكه در عداد بزرگواراني قرار گرفته ايم كه وهابي ها تحملشان را ندارند خوشحاليم .


مسكن مهر عمليات دكوپاژ در بيش از 3 هكتار از زمين هاي محل احداث مجموعه ي مسكوني اش را آغاز كرد . از امكانات پروژه ي قطار در اين رابطه استفاده شد و كار ارزانتر و سريع تر انجام گرفت تا تاريك شدن هوا كار ادامه داشت . با تجهيز كارگاه كه پس از تأييد نقشه اتفاق مي افتد عمليات ساختماني آغاز خواهد شد و اين فرصت ارزشمندي براي بخش مسكن در منطقه محسوب مي شود .