وصيت نامه شهيد ابوالفضل محمديان

2013-08-04
229 بازدید

وصيت نامه شهيد ابوالفضل  محمديان منبع : کتاب شهادت نامه ی شهدای شهر میمه   «اي مادران غيور مسلمان، مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگيري كنيد كه فردا در محضر خدا نمي توانيد  جواب زينب را بدهيد كه تحمل 72 شهيد را نمود.» بسم الله الرحمن الرحيم به نام خداوند بخشنده مهربان اي كاش […]

2

وصيت نامه شهيد ابوالفضل  محمديان

منبع : کتاب شهادت نامه ی شهدای شهر میمه

 

«اي مادران غيور مسلمان، مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگيري كنيد كه فردا در محضر خدا نمي توانيد  جواب زينب را بدهيد كه تحمل 72 شهيد را نمود.»

بسم الله الرحمن الرحيم

به نام خداوند بخشنده مهربان

اي كاش من هم يك پاسدار بودم (امام خميني«ره»)

با سلام و درود بي كران بر امام و امت شهيدپرور ايران، آنقدر به جبهه مي روم تا خدا از گناهانم ببخشد و مرا مقبول شهادت كند اي جوانان مبادا در غفلت بميريد كه علي عليه السلام در محراب عبادت شهيد شد و مبادا در حال بي تفاوتي بميريد كه علي اكبر حسين در راه حسين(ع) و با هدف شهيد شد. اي مادران غيور مسلمان، مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگيري كنيد كه فردا در محضر خدا نمي توانيد جواب زينب را بدهيد كه تحمل 72 شهيد را نمود. سلام مرا به رهبرم برسانيد و بگوئيد كه به فرمانت لبيك گفتم و چون در كربلا نبودم كه به امام حسين عليه السلام لبيك بگويم به تو گفتم، اي حسين زمان تا آخرين قطره خونم سنگر جبهه را كه سنگر اسلام است ترك نخواهم كرد. با خداوند عهد و پيمان مي بندم كه در تمام عاشوراها و در تمام كربلاها با حسين(ع) همراه باشم و سنگر او را خالي نكنم تا هنگامي كه همه احكام اسلام در زير پرچم اسلامي امام زمان(عج) به اجرا درآيد. و سلام من گناهكار را به خانواده شهداي انقلاب برسانيد و بگوئيد همچون عزيزان شما به راهشان ادامه خواهم داد. تا آن لحظه كه خون در بدن دارم      نمي گذارم ابرقدرتها خون عزيزان شما را پايمال كنند و اميدوارم رزمندگان ديگر هم چنين باشند.

يك پيام به امت حزب الله، گوش به فرمان رهبر باشند و از فرمانهاي او سرپيچي نكنند و همچنان ادامه دهند تا زمينه آماده براي ظهور امام زمان باشد.

پيام به خانواده ام: پدرم بدان كه تو يك فرزند خود را در راه اسلام و راه حسين دادي و چه برگردم و چه برنگردم پبش خدا روسفيد هستي و رهبر فرمان را داد به فرمانش لبيك گفتم.

مادرم: تو بايد همچون زينب باشي و زينب وار صبر داشته باشي و هيچگاه براي من گريه مكن، اگر خواستي براي مظلوميت حسين گريه كن چون من راه حسين را در پيش گرفته بودم اميدوارم برادرانم راه حسين را ادامه دهند و خواهران راه زينب را پيش گيرند و به برادران بسيجي در مسجدها بگوئيد كه شما اجر رزمندگان در جبهه ها را داريد و مساجد را خالي نگذاريد، درود بيكران بر شما برادران بسيجي.

امید  بخشش از تمامي شماها را دارم.

                                                           والسلام