آموزش جزء خوانی قرآن در مسجد جامع وزوان

2013-07-20
274 بازدید

ماه رمضان بهار قرآن است و مومنین روزه دار معمولا فرصت ماه رمضان را مغتنم می شمارند و از خوان گسترده ی فضایل قرآنی به قدر همت خود زاد و توشه بر می گیرند. در بیشتر مساجد و تکایا جلسات انس با قرآن شامل  قرائت و تفسیر و … برگزار می شود و علاوه بر […]

CIMG2688

ماه رمضان بهار قرآن است و مومنین روزه دار معمولا فرصت ماه رمضان را مغتنم می شمارند و از خوان گسترده ی فضایل قرآنی به قدر همت خود زاد و توشه بر می گیرند. در بیشتر مساجد و تکایا جلسات انس با قرآن شامل  قرائت و تفسیر و … برگزار می شود و علاوه بر معمرین و سرد و گرم روزگار چشیده ها که به امید ثواب  با قرآن مانوس می شوند ، نوجوانان و جوانان نیز در چشمه سار معنویت قران جان و تن  ، می شویند و در مکتب فضیلت پرور قرآن درس زندگی می آموزند.

CIMG2718

از جمله مساجد موفق و پر رونق در زمینه ی توجه و توسل به قرآن مسجد جامع شهر وزوان است. کلاس جزء خوانی قرآن در این مسجد از اول ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و در این کلاس  بالغ بر یکصد نفر از نوجوانان و جوانان علاقمند شرکت می کنند.

CIMG2708

استاد عباسعلی حدادیان آموزش جزء خوانی در این کلاس را بر عهده دارد و هر روز یک جزء از قرآن در این کلاس تعلیم داده می شود. این استاد مجرب با شیوه های جذاب ،  تدریس و تشویق  را برای دانش آموختگان قرآنی همراه می کند و با استفاده از کمکهای خیرین و دستگاههای دولتی و عمومی ، هزینه های تشویق و پاداش متعلمین را فراهم می آورند و در پایان هر دهه  یعنی خواندن  10 جزء ، همه ی کلاس را به استخر می برد تا هم فال باشد و هم تماشا.

CIMG2681

بی شک جامعه و افکار عمومی  هم قدردان این نیروها ی فرهیخته است که  بی انتظار اجر و مزد و با قصد قربت ، در سلامت جامعه و افزایش ضریب مصونیت نوجوانان و جوانان  در مقابل انحرافات و لغزش ها  نقش موثر و مفیدی ایفا می کنند . .

CIMG2675

CIMG2687