از کامنت ها – طنز ، پیام های تبریک هاشمی ، روحانی ، احمدی نژاد و …

2013-06-24
529 بازدید

طنز – از روز شنبه ۲۵ خرداد و چند ساعت بعد از انتخابات، دوران جدیدی در عرصه نامه‌نگاری در کشور ما آغاز شد که در ادامه این سرآغاز جالب‌انگیز، به صعود تیم ملی به جام جهانی رسیدیم… پیام تبریک هاشمی به ملت ایران: این برد شیرین در ادامه آن برد شیرین یعنی دوران خیلی چیزها […]

5

طنز – از روز شنبه ۲۵ خرداد و چند ساعت بعد از انتخابات، دوران جدیدی در عرصه نامه‌نگاری در کشور ما آغاز شد که در ادامه این سرآغاز جالب‌انگیز، به صعود تیم ملی به جام جهانی رسیدیم…

پیام تبریک هاشمی به ملت ایران:

این برد شیرین در ادامه آن برد شیرین یعنی دوران خیلی چیزها سر آمده و روزگار نویی در راه است. ایران جهانی ترین فوتبال جهان را دارد که گاه به خاطر لج‌بازی‌ها و بداخلاقی‌ها دیده نشده است. من هم خوشحالم و مردم هم خوشحال باشند.

پیام رییس جمهور منتخب به کی‌روش:

از اینکه با کلید امید، قفل جام جهانی رو باز کردید ممنونم. باید این گشایش‌ها ادامه داشته باشد؛ اگر کلید قفل مراحل بعد را هم ندارید، من دارم، یک نفر را بفرستید بیاید بگیرد.

نامه رییس جمهور فعلی به ملت ایران:

این برد حاصل نگاه بهاری ما به فوتبال بود و حامل این پیام که زنده باد بهار. تا فوتبال هست، بهار هم هست.

پیام تبریک حداد عادل به اعضای تیم ملی:

این برد، برد جریان اصولگرایی است و شادی آن برای همه مردم اما نباید در این شادی‌ها کاری کرد که اصولگرایی زیر سوال برود؛ کشور هم وضعیت خیلی خوبی دارد و این از همین برد و راهیابی به جام جهانی پیداست.

پیام محسن رضایی به اعضای تیم ملی:

این برد هیچ ربطی به اصولگرایان ندارد و نماد دولت وحدت ملی است که می‌تواند در خاک کره، با یک پاتک فوق سنگین، هیبت خود را به چشم دشمن فرو کند. رقیب اصلی تیم ملی هم گرانی و فقر و بیکاری است البته دولت باید وام شادی را راه اندازی کند تا اینگونه ملت ۸ سال یکبار مزه شادی را نچشند.

پیام دکتر عارف به ملی پوشان:

این موفقیت، پیروزی بزرگ اصلاح طلبی و اراده است؛ آنجا که حول محور صعود، با هم متحد می‌شوند و آرزوی ملی را برآورده می‌کنند. به روزهای روشن آینده امیدوارم همانطور که این امید شما را به پیروزی رساند.

نامه سعید جلیلی به ملت ایران:

برد تیم ملی برابر تیم کره و راهیابی به جام جهانی که یک رقابت نابرابر بین کشورهای در حال توسعه و سندیکاهای زر و زور است؛ حاصل جریان مقاومت و آزادسازی ظرفیت‌ها در کنار استفاده از فرصت‌هادر برابر تهدیدهاست.

نامه مهندس ضرغامی به ملت ایران:

رسانه ملی با تمام توان برای خلق این حماسه ورزشی تلاش کرد و حالا این برد شیرین و شادی پس از گل را به همه ایرانی‌ها تقدیم می‌کند. اگر همراهی رسانه ملی نبود الان نه حماسه خلق شده بود و نه مردم در خیابان‌ها شاد بودند.

نامه حداد عادل به ضرغامی:

از همراهی صمیمانه و مدبرانه رسانه ملی با تیم ملی سپاسگزارم و امیدوارم این برد اصولگرایی را به بهانه افزایش مخاطب با سیاه نمایی برخی مشکلات همراه نکنید.

نامه قالیباف به کی‌روش:

ما در شهرداری ثابت کردیم که می‌شود و شما هم در تیم ملی همین کار را کردید. ما در شهرداری آمادگی داریم که برای پیروزی در مراحل بعدی هم تجربیات خود را به شما منتقل کنیم.

واکنش مهندس غرضی:
مهندس غرضی با حضور در بازار تهران، برد تیم ملی را عامل شادی مردم و بی‌توجهی آنها به افزایش دست دولت توی جیب مردم دانست و گفت: تا تورم حل نشه، هر سال هم بریم جام جهانی فایده نداره. با دلار ۴ هزار تومنی بریم جام جهانی از جیب کی؟

….و این داستان ادامه دارد!

– کی‌روش به دیدار رییس جمهور رفت.

– کی روش به ضیافت شام رییس جمهور منتخب دعوت شد.

– آیت الله هاشمی کی روش را به حضور پذیرفت.

– ضرغامی کی روش را در صداوسیما چرخاند.

– کی روش در برج میلاد با قالیباف دیدار کرد.

– کی روش با همراهی حداد عادل از مدرسه فرهنگ بازدید کرد.

– محسن رضایی کی روش را به مناطق جنگی غرب و جنوب برد.

– غرضی درخواست کی روش برای ملاقات را رد کرد.

و…

محسن حدادی