بهمن اورانی – کارنامه ی شورای دوره ی سوم شاهین شهر گواهی بر انتخاب یا انزجار مردم

2013-04-22
126 بازدید

آب را گل نکنید! کارنامه شورای دوره سوم  شاهین شهرگواهی بر انتخاب یا انزجار مردم                بهمن اورانی-خبرنگار به قول دوست روزنامه نگارم یک کارنامه خوب و موفق بهترین تبلیغ است ، بنابراین آندسته از نامزدهای شورای شهر که پیش از این عضو شورای دوره سوم بوده اند خیلی خودشان را به زحمت تبلیغات نیندازند چرا که […]

اورانی

آب را گل نکنید!

کارنامه شورای دوره سوم  شاهین شهرگواهی بر انتخاب یا انزجار مردم

               بهمن اورانی-خبرنگار

به قول دوست روزنامه نگارم یک کارنامه خوب و موفق بهترین تبلیغ است ، بنابراین آندسته از نامزدهای شورای شهر که پیش از این عضو شورای دوره سوم بوده اند خیلی خودشان را به زحمت تبلیغات نیندازند چرا که مردم به خوبی عملکرده این دوره را به حافظه ی خود سپرده اند .

قبل از مروری به کارنامه شورای دوره سوم شاهین شهر  ذکر دو نکته ضروریست اول اینکه شورای شهر دوره سوم از یک فرصت مازاد دو ساله برخوردار شد که خود غنیمتی بود که کمتر نسیب گروهی از موکلین مردم می شود .دوم اینکه در بررسی اقدامات این شورا تلاش خواهیم کرد فریب تبلیغات کاذب را نخوریم و اقدامات شورای دوره دوم را به حساب آنان ننویسیم.!

پروژه هایی مانند پل ولیعصر ( هرچند با نواقص عمده و قابل تحقیق) ،ترمینال شیشه ای ،پارک های محله ای ، درختکاری حاشیه ی شهر که برابر شواهد موجود در فهرست مصوبات و حتی اقدامات اجرایی و عمرانی شورای دوره دوم ثبت شده است .

خود باختگی اعضای شورای دوره سوم در برابرتصمیمات  نه چندان منطقی فرماندار قبلی شهرستان که آثار زیانبار آن تا سالها بر شهر و مدیران شهر برجا می ماند .مانند :

احداث قریب الوقوع گورستان بزرگ اصفهان در مجاورت شاهین شهر.

احداث بازداشتگاه شهرستان در منطقه گلدیس.

ناکامی شهرداری در احداث کتابخانه بزرگ شهر پس از صرف هزینه های کلان و برغم وعده پایان پروژه ظرف مدت 3 سال .

استخدامهای فامیلی برغم برخورداری این شهر از بسیاری جوانان نخبه .

عدم آگاهی اعضای شورا از میزان سرمایه گذاری شهرداری در سازمان همیاری شهرداریها و سودآوری بعضی مدیران شهرداری از حق عضویت در این سازمان.

عدم توفیق شهرداری در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی .

هرچند هدف از تشکیل شوراهای شهر افزایش مشارکت مردم بوده است اما رقابت های شدید برای ورود به شورای شهر تا حد پشت پا زدن به یکدیگر ابهام آمیز و نشان از انحراف در اهداف این نوع نامزدهای انتخابات دارد .

آب را گل نکنید ! روی سخنم با شما نامزدهایی است که 6 سال است عنوان وکالت شهروندان را یدک می کشید !

مردم به خوبی قضاوت خواهند کرد . آنان نیک میدانند شما را انتخاب کنند یا اعلام برائت و البته انزجار .

بدون تردید افراد متخصص ، فعال اجتماعی، آنان که شکست خورده نهادهای د یگر نباشند ، آنان که به ضرب و زور اتوبوس و ناهار وشام و کارت هدیه رای جمع نکرده اند در الویت انتخاب مردم هستند ، مشروط بر اینکه آب را گل نکنید .