چهارشنبه ، چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان

2013-04-21
130 بازدید

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در راستای سفرهای استانی چهارشنبه به اصفهان سفر می‌کنند، این چهارمین سفر احمدی‌نژاد به اصفهان محسوب می‌شود. به گزارش رویش نیوز، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با بیان اینکه رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور چهارمین سفر استانی […]

دولت

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در راستای سفرهای استانی چهارشنبه به اصفهان سفر می‌کنند، این چهارمین سفر احمدی‌نژاد به اصفهان محسوب می‌شود.

به گزارش رویش نیوز، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با بیان اینکه رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور چهارمین سفر استانی چهارشنبه این هفته به استان اصفهان سفر می‌کنند، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور و تمامی وزرای کابینه، احمدی‌نژاد را در این سفر همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد چهارمین دور سفر استانی هیئت دولت به اصفهان دو روزه است، ادامه داد: جلسه هیئت دولت در شهر اصفهان برگزار می‌شود و وزرا برای افتتاح چند پروژه در شهرستان‌ها حضور می‌یابند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه سرفصل چهارمین سفر هیئت دولت به اصفهان پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار است، اضافه کرد: در این سفر مصوبات سفرهای گذشته نیز جمع‌بندی می‌شود.

وی ادامه داد: دو کارگروه صنعت و معدن و کشاورزی به ریاست رئیس جمهور در استان اصفهان برگزار می‌شود و به احتمال قوی آقای احمدی‌نژاد در طول این سفر دیداری نیز با مردم اصفهان دارند.

اسماعیلی در ارتباط با مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به استان اصفهان اظهار کرد: 850 مصوبه طی سه سفر هیئت دولت به استان اصفهان به تصویب رسیده است که از این تعداد حدود 70 درصد مصوبات اجرا شده و به طور میانگین با رشد 75 درصدی پیشرفت فیزیکی روبرو بوده است.