در حاشیه ی نماز جمعه ی میمه

2013-04-21
576 بازدید

در حالیکه اکیپهای سنجش فشار خون در ورودی های مسجد جامع میمه مستقر شده بودند ، دکتر محمدرضا روستا  رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه  در بین الصلاتین جمعه ی این هفته برای نمازگزاران مسجد جامع میمه سخن گفت . او علاوه برطرح شعار سال سازمان بهداشت جهانی  مبنی بر […]

DSC09004

در حالیکه اکیپهای سنجش فشار خون در ورودی های مسجد جامع میمه مستقر شده بودند ، دکتر محمدرضا روستا  رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه  در بین الصلاتین جمعه ی این هفته برای نمازگزاران مسجد جامع میمه سخن گفت . او علاوه برطرح شعار سال سازمان بهداشت جهانی  مبنی بر اینکه ” فشارخون را جدی بگیرید ” و آنچه که در حاشیه ی نماز جمعه ی وزوان مسطور شد ، به چند نکته ی جدید اشاره کرد .

DSC08977

دکتر روستا خیلی سریع و گذرا به تعریف واژه ی حماسه پرداخت و حماسه را اتفاقی دانست که برای وقوع آن باید ظرفیتهای فوق العاده ای فعال شوند. دکتر به این  نکته تصریح کرد که برای انجام امور سازمان متبوع خود با دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، فرماندار شهرستان ، نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی ، بخشدار میمه و شوراهای اسلامی شهرها و روستا ها  مشورت و از نظرات آنان در بهبود امور استفاده می کند. وی اشاره ای هم به شهرستان شدن میمه داشت . دکتر در این راستا به انتقال امکانات و ارائه ی خدمات درمانگاه میمه به بیمارستان حضرت محمد خبر داد و تاکید کرد که ساختمان فعلی درمانگاه ، محل استقرار شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان میمه خواهد شد. به نظر می رسد تعطیلی محل فعلی درمانگاه و انتقال آن به بیمارستان با موافقت شورای شهر میمه صورت گرفته است  و این شورای محترم باید پاسخگوی  اعتراض افرادی باشد که معتقدند رفت و آمد مادران و نوزادان و سالمندان به محل فعلی بیمارستان و استفاده از خدمات درمانگاه با مشکلاتی همراه خواهد بود .

DSC09014

بر اساس این گزارش اکیپهای سنجش فشار خون پس از اقامه ی نماز نیز به ارائه ی خدمات به نمازگزاران  مشغول بودند و به نظر می رسید نمازگزاران مسجد جامع میمه بیش از دیگران شعار سازمان بهداشت جهانی را ” جدی ” گرفته اند .